۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۶۲۴۲۹۵
حجت الاسلام شکریان:

اربعین حسینی، تجدید بیعت عاشوراییان با اسلام ناب و اهل بیت است

اربعین حسینی، تجدید بیعت عاشوراییان با اسلام ناب و اهل بیت است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: حماسه اربعین حسینی میدان عظیم ایمان، اراده و عمل، تجدید بیعت خیل عاشوراییان با اسلام ناب و اهل بیت(ع) است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع عزاداران اربعین حسینی گفت: شور، شعور و شوق بی نظیر خیل عاشقان و زائران در راهپیمایی اربعین حسینی خیزش عظیمی بپا کرده است.
 
وی با بیان این که جاذبه مغناطیس حسینی در اربعین سید و سالار شهیدان، صحنه دلدادگی و دل سپردگی عاشقان به این راه روشن و پربهجت حضرت سیدالشهداء(ع) و یاران باوفایش است، افزود: این میدان عظیم ایمان، اراده و عمل، تجدید بیعت خیل عاشوراییان با اسلام ناب و اهل بیت (ع) است.
 
حجت الاسلام شکریان، اربعین حسینی را حماسه وحدت و محبت بین مسلمانان و همه ادیان الهی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) با تریبون‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای خود تلاش کدند تا بزرگترین کنگره و اجتماع معنوی بشری را در روز اربعین حسینی کوچک، ضعیف و کم اهمیت جلوه دهند، اما در حقیقت این حماسه بی نظیر تاریخ آنقدر عظیم جلوه گر شد که امروز جهان در بهت و حیرت است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که اربعین حسینی زمینه ساز شکل گیری تمدن نوین اسلامی شده است، تصریح کرد: امروز زائران حسینی از اقصی نقاط جهان با قدم‌ها و نفس‌های بصیر خود گامی در جهت زمینه سازی ظهور آن مصلح جهانی برداشته اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: امروز اسلام ناب با تأسی از حرکت حضرت سیدالشهداء (ع) در تقابل با جبهه کفر و استکبار قرار دارد و با سلاح ایمان و اراده در مقابل آنان خودنمایی می‌کنند.
 
وی با بیان این که حضور باشکوه و بی نظیر عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین حماسه دیگری آفرید، افزود: دشمنان امت اسلامی بار دیگر در برابر این عظمت حسینی زبان به دهان گرفته و سکوت کرده اند.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که شکل گیری چنین اجتماع عظیمی در حالی محقق شد که دشمنان همه توان خود را برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی اربعین حسینی به کار گرفته بودند، گفت:، اما بار دیگر قدرت اجتماع عظیم اربعین حسینی به یک حرکت عظیم و ماندگار تبدیل شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر سال که می‌گذرد این حرکت عظیم گسترده می‌شود، افزود: این حضور چند ده میلیونی ثابت کرد که گفتمان حسینی در سراسر جهان گسترش یافته است./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات