۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۲۴۳۲۲
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «مؤلفه های مدیریت جهادی: صمیمانه با مدیران» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «مؤلفه های مدیریت جهادی: صمیمانه با مدیران» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «مؤلفه های مدیریت جهادی: صمیمانه با مدیران» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «مؤلفه‌های مدیریت جهادی: صمیمانه با مدیران» اظهار داشت: بسیاری از مردم و مسئولین در دقایق اولیه تحویل سال نو منتظر اعلام نام گذاری برای سال جدید هستند تا به نوعی نقشه راه خود را در سال پیش رو بدانند.

وی گفت: در واقع اعلام یک شعار در ابتدای هر سال اعلام سیاست‌های کلی نظام توسط مقام معظم رهبری برای آن سال است. نام گذاری سال‌های قبل از ۱۳۷۸ بیشتر موضوعات اخلاقی و رفتاری در ارتباط بوده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد:، اما از سال ۱۳۷۸ به بعد موضوع سال‌ها حول محور اقتصادی است؛ امسال برای هفتمین سال متوالی است که نام گذاری سال‌ها در ایران با موضوعات فرهنگی و هم اقتصادی انجام می‌گیرد.

وی به معرفی کتاب «مؤلفه‌های مدیریت جهادی: صمیمانه با مدیران» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته سید حسین اسحاقی است که در معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تهیه شده و مرکز نشر هاجر به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «مولفه‌های مدیریت جهادی: صمیمانه با مدیران» با ۱۸۴ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۳ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات