۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۲۴۳۲۳

نسخه الکترونیکی کتاب «طلایه داران پارسایی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «طلایه داران پارسایی» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «طلایه داران پارسایی(بانوان عالمه اصفهان از قرن اول هجری تا عصر حاضر)» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «طلایه داران پارسایی» اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های منطقه اصفهان قدمت تاریخی و درخشش فرهنگی آن از زمان‌های گذشته می‌باشد و شهر اصفهان نیز علاوه بر مرکزیت سیاسی در ادوار مختلف مورد توجه مورخین، اندیشمندان و پژوهشگران بوده است.

وی گفت: با توجه به تحولات این شهر و به ویژه وجود مراکز علمی و نهاد‌های آموزشی و محافل فرهنگی و ادبی در سلسله‌های مهمی از جمله آل بویه، سلجوقی و صفوی و قبل و بعد از آن، شخصیت‌های بسیاری به درجات و مراتب عالی دست یافته است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: پیشوایان دانش و فرهیختگان وارسته‌ای در این شهر رشد کرده اند و این مسئله منحصر به مردان نبوده بلکه زنان نیز نقشی درخور قابل اعتنا داشته اند.

وی به معرفی کتاب «طلایه داران پارسایی» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اصفهان است که در معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تهیه شده و مرکز نشر هاجر به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «طلایه داران پارسایی» با ۱۱۲ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۸ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات