۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۲۴۳۴۴

استقرار ۲۰۰ دستگاه اتوبوس توسط ۳ ارگان نیروهای مسلح برای انتقال زائران

استقرار ۲۰۰ دستگاه اتوبوس توسط ۳ ارگان نیروهای مسلح برای انتقال زائران
معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ناجا، وزارت دفاع و ارتش در مهران برای زمانیکه با مشکل در بحث حمل و نقل مواجه شویم، مستقر کردیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار رحمت‌الله محمدی با اشاره به فعالیتهای معاونت آماد و پشتیبانی ناجا برای اربعین حسینی و حضور در مرزهای چهارگانه، اظهار کرد: اربعین امسال 300 نفر از مدیران و کارشناسان این معاونت در مرزهای چهارگانه کشور حضور پیدا کردند.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا افزود: 12 هزار نیروی پلیس در سراسر کشور توسط آماد و پشتیبانی ناجا به مرزهای چهارگانه منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در بحث تامین تجهیزات تخصصی بالغ بر پنج میلیارد تومان تجهیزات سرمایه‌ای تأمین و در اختیار این واحدها قرار دادیم.

این مقام انتظامی به انتقال یگان احتیاط به مرزهای چهارگانه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ارتش و وزارت دفاع در بحث تأمین اتوبوس در ایام اربعین هماهنگی خوبی توسط ستاد کل انجام شده است.

محمدی با بیان اینکه آماد و پشتیبانی ناجا نماینده حمل و نقل زائران در مرز مهران در ایام اربعین است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 150 دستگاه اتوبوس توسط وزارت دفاع، 50 دستگاه اتوبوس توسط ارتش و نزدیک به 100 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس توسط ناجا در پایانه مرزی مهران برای جابه‌جایی زائران برای زمانیکه با مشکل در بحث حمل و نقل  مواجه شویم مستقر کردیم.

محمود لطیف
منبع: تسنیم
ارسال نظرات