۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۲۴۳۵۷

نارضایتی زوار اربعین حسینی از وضعیت پارکینگ چذابه

نارضایتی زوار اربعین حسینی از وضعیت پارکینگ چذابه
وضع نابهنجار و ناامنی موجود در پارکینگ چذابه و سرقت‌های خردی که در خودروها به وقوع پیوسته، نارضایتی زوار را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، با رسیدن به روز اربعین حسینی، ازدحام در موج بازگشت زوار اربعین حسینی را در مرزهای چهارگانه کشور شاهدیم.

بیش از ۹۶ درصد از زائرین اربعین از مرزهای زمینی چهارگانه برای تردد استفاده کرده‌اند که از این تعداد بیش از ۶۵ درصد از خودروی شخصی برای رسیدن به مرزهای چذابه، شملچه، مهران و خسروی استفاده کرده‌اند و برای عزیمت به عتبات خودروهای خود را در پارکینگ‌هایی که برای این منظور تعبیه شده بود، پارک کردند، اما مسئله‌ای که هم اینک بغرنج شده، ناامنی‌های موجود در پارکینگ‌ها بوده است.

مخاطبین با ارسال اخبار و فیلم‌هایی که از وضعیت نابهنجار پارکینگ‌ها به خصوص در مرز چذابه حکایت دارد، اعلام کرده‌اند که متاسفانه با اینکه پارکینگ‌ها هزینه بالایی از آنها اخذ کرده‌اند اما هیچ کس پاسخ‌گو نیست و هم اینک با نبود خودرو‌ی‌شان یا سرقت‌های خرد و سرقت لوازم خودروی خود مواجهند.

یکی از هموطنان در این خصوص گفت: در مرز چذابه 3 تا 4 پارکینگ وجود دارد که هر کدام ۲۰ هزار خودرو را در خود جای داده‌اند، اما هم اکنون هیچکس پاسخ‌گو نیست.

یکی دیگر از زوار از سرقت لاستیک‌های خودرواش و دیگری از شکسته شدن شیشه خودرو و سرقت محتویات آن شکایت دارد.

خبرنگاران پیگیر وضع نابهنجار و ناامنی موجود در پارکینگ‌ها  از مسئولان ذی‌ربط بودند اما تاکنون مسؤولی پاسخ‌گو نبوده است.

محمود لطیف
منبع: فارس
ارسال نظرات