۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۲۴۳۷۰
پ
حصر رسانه‌ای اربعین شکست؛
کاربران شبکه اجتماعی توئیتر از سراسر جهان با شرکت در پویش بزرگ «حب الحسین یجمعنا» به ترند اول جهانی توئیتر دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری رسا، بر اساس گزارش شرکت معتبر داده کاوی «تالک واکر»، علی رغم جانبداری رسانه های بین المللی در انعکاس اربعین به عنوان بزرگترین مراسم عبادی سیاسی جهان و سانسور کامل این پدیده بی همتا اما کاربران شبکه اجتماعی توئیتر از «سراسر جهان» در پویش بزرگ «حب الحسین یجمعنا» با انتشار بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار پیام با موضوع اربعین به ترند اول جهانی توئیتر دست یافتند.

هشتگ «حب الحسین یجمعنا» اگرچه از ماه محرم آغاز شده بود اما در یک هفته منتهی به اربعین توانست بیش از ۲۹۰ میلیون ظرفیت بالقوه برای بازدید اکانتهای یونیک ایجادکند.

این هشتگ توانست در یک هفته اخیر یک میلیون و ٧٠٠ هزار بار واکنش توسط کابران توئیتر را به همراه داشته باشد.

ماندگاری چندین ساعته این کلیدواژه در جایگاه اول و دوم ترندهای جهانی از ظهر روز گذشته به بعد قابل توجه است.

 ۴۵ درصد کاربران این پویش از بانوان هستند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
13:10 - 1398/07/28
حب الحسین یجمعنا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
13:11 - 1398/07/28
نور آقا امام حسین عالم گیر است و تلاش خفاشان شب پرست نمی تواند مانع برای رسیدن برکات اهل بیت به جهانیان شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
13:12 - 1398/07/28
ان شاالله بزودی و به برکت امام حسین علیه السلام پرچم عدالت مهدوی در جهان گسترده خواهد شد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص،قومیت‌ها باشد و یا با قوانین کشور و آموزه های دینی مغایرت داشته باشدمنتشر نخواهد شد.
آخرین اخبار
پربازدید
پربحث
پرطرفدارترین