۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۲۴۴۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت رعایت کیفیت و کمیت بیمه سلامت

ضرورت رعایت کیفیت و کمیت بیمه سلامت
نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش بیمه سلامت در امید به زندگی اشاره کرد و گفت: برای نقش آفرینی در این زمینه باید در سایه عدالت کیفیت و کمیت بیمه سلامت رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار مدیرکل بیمه سلامت لرستان و کارکنان این اداره که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: بیمه سلامت امید به زندگی را تقویت می کند.

وی بر ضرورت اهمیت به بیمه سلامت تأکید کرد و افزود: در این راستا باید در جامعه فرهنگ سازی شود، بیمه سلامت امری ضروری است که باید به آن بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه یادآور شد: یکی از فلسفه های دستورات دین اسلام امید به زندگی است و بیمه سلامت در این زمینه نقش آفرین است.

وی بر ضرورت رعایت کیفیت و کمیت بیمه سلامت تأکید کرد و اظهار داشت: عدالت در سلامت اقتضا می کند که در کیفیت و کمیت پوشش بیمه همگانی دقت شود و توجه ویژه ای به کمیت و کیفت داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت مدیریت هزینه های درمانی و پزشکی تأکید کرد و اظهار داشت: تقویت سازمان الکترونیک و هوشمند سازی ضرورتی انکارناپذیر است.

وی تعامل و هم افزایی دستگاه ها را از دیگر موارد مهم در مدیریت هزینه های درمانی و پزشکی خواند و گفت: نهادهای مرتبط باید در این زمینه به خوبی نقش آفرینی کنند و با مدیریت صحیح و به موقع جلوی افزایش هزینه درمان گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در بخشی دیگری از سخنان خویش بر ضرورت شفافیت در امر بیمه تأکید کرد و گفت: این مهم عاملی مؤثر در پیشگیری از فساد و موجب رضایتمندی مردم است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات