۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۲۴۴۳۳
به همت گروه تبلیغی تخصصی نورالثقلین؛

دوره تربیت مربی معارف نماز برگزار می شود

دوره تربیت مربی معارف نماز برگزار می شود
با توجه به ضرورت آشنایی با روشهای تبلیغ نوین در عصر حاضر دوره تربیت مربی معارف نماز "معراج" به همت گروه تبلیغی تخصصی نورالثقلین و با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، دوره تربیت مربی معارف نماز "معراج" به همت گروه تبلیغی تخصصی نورالثقلین و با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش این دوره در قالب طرح درسی ۱۲۰ ساعته بوده و در آن از ۱۰ استاد برتر و صاحب تالیفات تخصصی در مورد موضوعات مرتبط با دوره بهره برده خواهد شد.

شرکت کنندگان در این دوره با شیوه‌های دعوت به نماز -نماز و رسانه- نماز وآسیب‌های اجتماعی- نماز و فضای مجازی-نماز و خانواده- آیات نماز- روایات نماز- آداب نماز- اسرار نماز- آثار نماز و پرسمان نماز آشنا خواهند شد.

برای بهره برداری بیشتر شرکت کنندگان، دوره در طی 15 هفته و فقط روزهای پنجشنبه برگزار می شود و هزینه ثبت نام 50000 تومان خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این دوره نام و نام خانوادگی خود را بهمراه کلمه نماز به شماره 09135438615  ارسال کنند یا به صورت حضوری به سازمان تبلیغات اسلامی واقع در خیابان امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

برگزاری دوره تربیت مربی معارف نماز

یادآور می شود با توجه به ضرورت آشنایی با روش های تبلیغ نوین در عصر حاضر این دوره به علاقمندان به انتقال مفاهیم دینی و جذب نسل جوان ونوجوان بسیار مفید خواهد بود؛ همچنین برای افرادی که دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند گواهی نامه معتبر از طرف مرکز تخصصی نماز قم زیر نظر استاد محترم محسن قرائتی صادر خواهد شد./918/پ203/س

ارسال نظرات