۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۶۲۴۴۴۴
آیت الله دری نجف آبادی:

بهترین دعوت به سوی خدا از طریق انجام عمل صالح است

بهترین دعوت به سوی خدا از طریق انجام عمل صالح است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کسانی که دعوت به سوی خدا می کنند، راه، هدف، برنامه و آرمان های آن ها باید حق باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شب گذشته در حرم مطهر رضوی در خصوص احیای دین، به ایراد سخن پرداخت.

وی با اشاره به حضور عظیم مردم در راهپیمایی اربعین، گفت: چنین تجمع باعظمتی در تاریخ بشریت بی سابقه بوده است و اگر رسانه های استکباری مقداری انصاف داشتند، این مراسم با عظمت ده ها سال خوراک تحقیقاتی و پژوهشتی داشته است.

امام جمعه اراک با اشاره به این آیه از قرآن که می فرماید:«وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلًا مِمَّنْ دَعَا إِلَى اللَّهِ وَعَمِلَ صَالِحًا وَقَالَ إِنَّنِي مِنَ الْمُسْلِمِينَ»، ابراز کرد: بهترین دعوت به سوی خدا از طریق انجام عمل صالح است که پیامبر و امامان در رأس این دعوت هستند و امروز همه ملت های بیدار شده، به پاخاسته اند و دعوت به حق کرده و عمل صالح انجام می دهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: کسانی که دعوت به سوی خدا می کنند، راه، هدف، برنامه و آرمان های آن ها حق است و حقی از این با عظمت تر و با شکوه تر در تاریخ سابقه ندارد.

وی ابراز کرد: امام حسین(ع) دعوت به خدا، دعوت به حق، دعوت به امر به معروف و نهی از منکر، دعوت به عزت و آزادگی و آزادی کرد و خود با عمل صالح این دعوت ها را انجام داد.

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: اگر ما راه را بشناسیم و با بیان حکیم و رسا دعوت الی الله کرده و نیز کارنامه ما نیز عمل صالح باشد، گفتار، کردار، شعار و شعور ما عمل صالح می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که خدا می فرماید:«كُنْتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ»، خاطرنشان کرد: در روایات به ما توصیه می کنند که با عمل خود دیگران را به اسلام دعوت کنید.

وی خاطرنشان کرد: اسلام با شمشیر پیش نرفته است اما هر جا که لازم شد از شمشیر عدالت، انصاف و تقوا نیز استفاده می کند، اسلام شمشیر دفاع از حق، مظلوم و عدالت است./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات