۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۲۴۴۶۲

بیماری خاصی در بین زائران اربعین گزارش نشده است

بیماری خاصی در بین زائران اربعین گزارش نشده است
استاندار تهران با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ هزار نفر از مردم تهران در اربعین به نجف و کربلا سفر کرده اند، گفت: با توجه به ویزیت‌های صورت گرفته، بیماری خاصی در بین زائران گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: نیروهای ستادی استانداری تهران از 18 مهر به صورت کامل در شهر نجف که مرکز ارائه خدمات استانداری تهران بود مستقر شدند و خدمات درمانی و خدماتی به زائران حسینی ارائه دادند.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: ستاد اربعین استان تهران خدمت رسانی به زائرین اربعین در شهر نجف و در سه منطقه پارکینگ طبقاتی، صحن حضرت زهرا(س) و ثوره العشرین را بر عهده دارد.

محسنی بندپی یادآور شد: روزانه بیش از 110 هزار غذا در بین زائران حسیتی طبخ و توزیع می شد و چند هزار نفر هم اسکان داده ایم.

استاندار تهران با اشاره به ویزیت ۶ هزار نفر در درمانگاه های ستاد اربعین استان تهران در نجف خاطرنشان کرد: تامین دارو و حضور پزشکان متخصص به منظور ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به زائرین اربعین انجام شده و خوشبختانه اپیدمی و یا بیماری خاصی در میان زائران اربعین گزارش نشده است.

محمود لطیف
منبع: فارس
ارسال نظرات