۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۲۴۴۸۰
در ارتباط با زائران غیرایرانی اربعین صورت گرفت؛

فعالیت‌های تبلیغی از سوی طلاب مدرسه سفیران ولی عصر اهواز

فعالیت‌های تبلیغی از سوی طلاب مدرسه سفیران ولی عصر اهواز
حجت الاسلام موسوی با اشاره به حضور زائران غیرایرانی در اربعین، گفت: فعالیت‌های تبلیغی به چندین زبان مختلف از سوی طلاب مدرسه سفیران ولیعصر اهواز انجام شد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه اربعین حماسه جهانی است و مقدمه چینی برای ظهور مولا صاحب الزمان است، اظهار داشت: مدرسه، در راستای ترویج چنین حرکتی سال‌ها است که اعزام طلاب بصورت گروهی را دنبال می‌کند و امسال نیز شاهد اعزام گروهی بودیم.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز بیان داشت: طلاب در مواکب مرزی و میان راهی در دو سوی مرز به اقامه نماز‌های یومیه، پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره‌های فردی، توزیع اقلام فرهنگی و برقراری ارتباط با زائران ایرانی و غیرایرانی پرداختند.

این مقام مسؤول با اشاره به تسلط طلاب مدرسه به چندین زبان خارجی عنوان داشت: پیاده روی اربعین مکانی برای تبلیغ و ایجاد وحدت و همدلی در میان امت اسلامی است؛ در عین حال اربعین امسال شاهد جمعیت و خدمات بیشتر در مقایسه با سال‌های گذشته بودیم.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: خدمات بهتر و بیشتر را نسبت به زائران ایرانی شاهد بودیم؛ فداکاری، نظم و ایثارگری زائران ایرانی مثال زدنی بود و امیدواریم در طول سال رخ بدهد.

وی با بیان اینکه همه طلبه‌های مدرسه به کربلا مشرف شدند، اظهار داشت: برخی از آن‌ها کاروان‌های مساجد و یا با خانواده به کربلا اعزام و برخی دیگر به همراه کاروان مدرسه عزیمت کردند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات