۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۲۴۴۹۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اولویت انجمن‌های اسلامی باشد

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اولویت انجمن‌های اسلامی باشد
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب، گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اولویت انجمن‌های اسلامی آذربایجان شرقی باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ حسن شعبانی در جلسه روسای اتحادیه انجمن‌های اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اخلاص در کارها مورد تأکید ائمه اطهار و بزرگان ما بوده و باید در همه امور با اخلاص و توکل به خدا حرکت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در همه فعالیت‌ها موفقیت از آن ‌کسانی است که گفتمان برتر داشته باشند و اکنون جنگ گفتمان‌ها است.

وی با اشاره به وظایف سازمان تبلیغات اسلامی و انجمن‌های اسلامی گفت: باید بنا به گفته مقام معظم رهبری باید یک جبهه مشترک تشکیل دهیم چون دشمنان با جبهه مشترک به مبارزه با ما آمده‌اند.

شعبانی با اشاره به بیانیه صادره از سوی مقام معظم رهبری افزود: باید ما در عمل به بیانیه گام دوم که چراغ راه آینده نظام جمهوری اسلامی ایران است ساعت‌ها اندیشه کرده و بعداً گام برداریم و امسال نیز سرلوحه فعالیت‌های ما این مقوله مهم و تأثیرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: انجمن‌های اسلامی در مساجد، ادارات، کارخانه‌ها، بانک‌ها،
مراکز درمانی و اصناف یک ظرفیت بزرگ است که انقلاب در اختیار ما قرار داده و باید امانت‌دار خوبی بوده و در راستای برنامه‌ریزی برای همه آحاد جامعه تلاش کنیم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به نقش انجمن‌های اسلامی در مباحث خانواده افزود: ورود به بحث ازدواج، مباحث خانواده و تربیت فرزندان باید مورد توجه واقع‌ شده و در راستای توانمندسازی نیروهای مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی گام برداریم که این نیز باید موردمطالبه روسای انجمن‌های اسلامی و دیگر نیروهای مرتبط با این مجموعه باشد./1350/

ارسال نظرات