۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۲۴۴۹۷
با رویکرد بیان فلسفه واقعه عاشورا؛

نمایش «فرجام به رنگ آتش» در اهواز به روی صحنه می‌رود

نمایش «فرجام به رنگ آتش» در اهواز به روی صحنه می‌رود
مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان گفت: نمایش «فرجام به رنگ آتش» با رویکرد بیان فلسفه واقعه عاشورا در اهواز از امروز به روی صحنه می‌رود.
مصطفی بوعذار، مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: فرجام به رنگ آتش، نمایشی تاریخی ـ مذهبی است که با الهام از مفاهیم عاشورایی و با بازسازی وقایع پس از عاشورا به بیان فلسفه و منطق این واقعه عظیم می‌پردازد.

مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: فرجام به رنگ آتش در راستای تولیدات نمایشی ـ مذهبی گروه آئین مردم در شرایطی سخت، با امکانات محدود و صرف هزینه‌های شخصی تهیه و تولید شده است وکانون تئاتر دینی کشور بعنوان تنها حامی این اجرا خواهد بود.

بوعذار افزود: این نمایش عاشورایی منتخب شرکت در نهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر «صاحبدلان» که همه ساله از سوی کانون تئاتر دینی اداره کل هنر‌های نمایشی است، حضور دارد.

وی با تاکید بر اجرای تئاتر دینی در طول سال در سالن‌های نمایش و نگاه غیر مناسبتی به این ژانر نمایشی گفت: درصورتی که کار ساختارمند دینی از سوی هنرمندان دینی ارائه شود بی شک تماشاگر وسیعی را دربرخواهد گرفت.

سرپرست گروه تئاتر آئین مردم اضافه کرد: برنامه‌ریزی به منظور اجرای اختصاصی این نمایش، ویژه جامعه روحانیت، اصحاب رسانه، هنرمندان و مسئولان استان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، «فرجام به رنگ آتش» به نویسندگی مشترک ملیحه مرادی‌جعفری و مصطفی بوعذار و کارگردانی بوعذار در مدت زمان ۴۰ دقیقه از ۲۸ تا ۳ آذرماه در پلاتو تالار آفتاب ساعت ۱۹ به اجرای عمومی گذاشته می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات