۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۲۴۵۰۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

پیاده روی عظیم اربعین حسینی موجب اقتدار جریان مقاومت در منطقه شد

پیاده روی عظیم اربعین حسینی موجب اقتدار جریان مقاومت در منطقه شد
حجت الاسلام خوبانی گفت: راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین حسینی یک وفاق فراگیر میان امت اسلامی برای شکل دهی امت واحده اسلامی بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در جمع طلاب این مدرسه علمیه با اشاره به حضور میلیونی عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین گفت: این راهپیمایی عظیم و حضور میلیونی، تجلی وحدت و همبستگی امت اسلامی است.

وی با بیان این که راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین حسینی یک وفاق فراگیر میان امت اسلامی برای شکل دهی امت واحده اسلامی است، افزود: این حضور بی نظیر و میلیونی، تقویت کننده جریان مقاومت در منطقه است.

حجت الاسلام خوبانی، حضور میلیونی عاشقان حسینی در راهپیمایی اربعین را شکست سنگینی برای دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) دانست و خاطرنشان کرد: دشمن از ماه‌ها قبل برای کمرنگ کردن حضور مردم تلاش و برنامه ریزی کرد، اما فتنه آن‌ها خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران، ایجاد فتنه و آشوب در عراق را از جمله طراحی‌های دشمن برای تحت الشعاع قرار دادن پیاده روی اربعین حسینی دانست و تصریح کرد: همه این توطئه‌ها با هوشیاری و بصیرت دو ملت ایران و عراق خنثی شد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که حضور میلیونی در مراسم اربعین حسینی به دنیا ثابت کرد که راه امام حسین (ع) با قدرت ادامه دارد، افزود: امروز تنها راه رسیدن به سعادت و تعالی حقیقی حرکت در مسیر حسینی است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که دشمن از چنین اجتماعات عظیمی بسیار هراسان است و نمیخواهد امت اسلامی با هم اتحاد و برادری داشته باشند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل همواره با تفرقه و اختلاف میان مسلمانان سعی در ضربه زدن به جامعه اسلامی داشته است.

وی با بیان این که حرکت عظیم و میلیونی امت اسلامی در راهپیمایی اربعین حسینی خنثی کننده بسیاری از توطئه‌های دشمنان علیه مسلمانان بوده است، ادامه داد: طرح تفرقه و اختلاف میان مسلمانان با خلق چنین حماسه عظیمی شکست خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران، وحدت و همبستگی تنها راه برون رفت جامعه اسلامی از بحران‌ها و مشکلات است، خاطرنشان کرد: اجتماع عظیم اربعین حسینی ثابت کرد که در سایه وحدت و برادری میتوان حماسه ساز شد./۹۵۰/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات