۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۲۴۵۰۲
از ۲۰ آبان تا ۱۰ آذرماه؛

نام نویسی در سومین مرحله طرح بینش مطهر صورت می گیرد

نام نویسی در سومین مرحله طرح بینش مطهر صورت می گیرد
حجت الاسلام کسایی گفت: ثت نام سومین مرحله طرح بینش مطهر از ۲۰ آبان تا ۱۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام ایمان کسایی، مسؤول دبیرخانه بینش مطهر خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دومین دوره تربیت مربی بینش مطهر، در تابستان امسال خبر داد و گفت: این دوره در شهرستان‌های اهواز، ایذه، بهبهان، رامهرمز و دزفول برگزار شد.

مسؤول دبیرخانه بینش مطهر خوزستان خاطرنشان کرد: در این دوره بیش از ۱۵۰ طلبه برادر شرکت کردند که برخی‌ها در مرحله اول و برخی دیگر در مرحله دوم طرح ثبت نام کردند.

حجت الاسلام کسایی با بیان اینکه طرح بینش مطهر ۱۱ مراحله‌ای است، عنوان داشت: ثبت نام سومین مرحله طرح از ۲۰ آبان تا ۱۰ آذرماه ادامه خواهد داشت و پیش بینی ما بر شرکت ۲۰۰ خواهر و برادر است، البته دوره از نیمه دوم آذرماه و به مدت ۳ ماه طول خواهد کشید.

وی با بیان اینکه سومین مرحله طرح بینش مطهر در ۱۲ جلسه و هر هفته یک جلسه است، افزود: دوره تربیت استاد خواهران در تابستان با شرکت ۳۰ استاد خواهر برگزار شد و در ادامه نیز مرحله اول طرح بینش مطهر حوزه علمیه خواهران را خواهیم داشت.

مسؤول دبیرخانه بینش مطهر خوزستان با بیان اینکه مرحله اول طرح بینش مطهر حوزه علمیه خواهران آبان ماه آغاز خواهد شد، گفت: زمان و مکان دقیق برگزاری طرح بر عهده مدیریت حوزه علمیه خواهران است که از سوی آن‌ها اعلام خواهد شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات