۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۶۲۴۵۵۰

هشدار جمعیت الوفاق درباره حضور صهیونیست‌ها در نشست بحرین

هشدار جمعیت الوفاق درباره حضور صهیونیست‌ها در نشست بحرین
جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای از میزبانی رژیم آل خلیفه از هیأت اعزامی صهیونیستی در نشست این کشور به شدت انتقاد و آن را خطری برای منطقه توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  پایگاه اینترنتی العهد، جمعیت الوفاق بحرین با انتشار بیانیه‌ای میزبانی رژیم آل خلیفه از هئیت صهیونیستی شرکت‌کننده در نشست به اصطلاح حمایت از کشتیرانی در خلیج فارس را محکوم کرد.

الوفاق در این بیانیه با تاکید بر اینکه رژیم آل خلیفه بر آلوده کردن سرزمین پاک و بی‌آلایش بحرین اصرار دارد، هشدار داد حضور صهیونیست‌ها خطری برای منطقه قلمداد می‌شود و نشان از توطئه بزرگی است که به امنیت ملی منطقه مربوط است.

جمعیت الوفاق در ادامه تاکید کرد: حضور صهیونیست‌ها در این نشست به بی‌ثباتی در تمام منطقه دامن می‌زند. عادی‌سازی روابط و توطئه‌چینی با صهیونیست‌ها جنایتی بزرگ است و رفتار متمایز رژیم از موضع مردمی نشان‌دهنده موضع مردم بحرین نیست بلکه اقدامات این رژیم مرتبط با برنامه‌ها و محاسبات مشکوک است.

جمعیت الوفاق در پایان این بیانیه تصریح کرد برگزاری این کنفرانس‌ها و میزبانی از صهیونیست‌ها هیچگونه وجهه مردمی و مشروع به حکومت آن‌ها نمی‌دهد و اوضاع بحرانی و شکننده در نزاع میان ملت و حاکمیت و نبود توافق و ثبات را تغییر نخواهد داد.

ارسال نظرات