۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۶۲۴۵۵۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان به وعده‌های خود در قبال مردم عمل کنند

مسؤولان به وعده‌های خود در قبال مردم عمل کنند
حجت الاسلام یوسف پور، بیان مسائل حاشیه‌ای از سوی برخی مسؤولان را سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف خود در رفع مشکلات مردم دانست.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور، بخشی از این مشکلات را ناشی از نادیده گرفتن ظرفیت های داخلی از سوی مسؤولان دانست.
 
وی با تأکید براین که مسؤولان باید تنها به فکر خدمت به مردم و کاهش مشکلات اقتصادی کشور باشند، افزود: کسانی که با مدیریت ضعیف خود اقتصاد امروز جامعه را رقم زده اند، به جای شبیه سازی و تضعیف نهاد‌های برآمده از قانون اساسی این نظام مقدس، به وظیفه ذاتی خود، در حل مشکلات مردم عمل کنند.
 
حجت الاسلام یوسف پور، بیان مسائل حاشیه‌ای از سوی برخی مسؤولان را سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف خود در رفع مشکلات مردم دانست و افزود: مسؤولان کشور به حاشیه فرافکنی به وعده‌های خود در قبال مردم عمل کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه سوء تدبیر و عدم مدیریت مناسب مسؤولان موجب بروز مشکلات اقتصادی بسیاری در کشورمان شده است، خاطرنشان کرد: امروز وقت آن رسیده که مسؤولان به خود بیایند و به تعهداتی که دادند عمل کنند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که سیاست‌های اقتصادی دولت نتوانسته از مشکلات مردم بکاهد، ادامه داد: اولویت دولت باید رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.
 
وی با اشاره به این که برخی سیاست‌های اقتصادی سال‌های اخیر دولت موجب افزایش فاصله طبقاتی در کشور شده است، خاطرنشان کرد: تنها شعار دادن کافی نیست و مسؤولان باید به جای شعار درمانی به فکر رفع مشکلات مردم باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه در سال‌های اخیر بخش مهمی از توان و زمان دولت به مذاکره با چند کشور غربی صرف شد، ادامه داد: امروز و پس از گذشت چندین سال، نتیجه آن مذاکرات به بدعهدی طرف غربی ختم شده است.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که رفع مشکلات اقتصادی مردم همواره مهم‌ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است، گفت: مسؤولان باید در جهت تحقق مطالبات رهبری در این حوزه تلاش خود را مضاعف کنند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات