۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۲۴۵۹۸

آخرین وضعیت پروژه مسکونی اساتید حوزه علمیه قم

آخرین وضعیت پروژه مسکونی اساتید حوزه علمیه قم
رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور در پروژه 15 خرداد قم از مراحل آماده‌سازی این پروژه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رییس مرکز خدمات حوزه با حضور در پروژه مسکونی 15 خرداد قم از این پروژه در حال ساخت بازدید کرد و در جریان مراحل پایانی آماده‌سازی آن قرار گرفت.

حجت الاسلام رفیعی معاون مسکن مرکز خدمات در حاشیه این بازدید با اشاره به مراحل ساخت پروژه 15 خرداد گفت: اتصال کنتورهای آب در تمامی بلوک‌ها انجام شده و آماده بهره‌برداری است. پلاک کنتورهای آب و کنتورهای نگهبانی نیز روی آنها نصب شده است.

وی با بیان اینکه تمامی مسیرهای کابل کشی برق داخل پروژه و داخل کوچه‌های 14 متری و 18 متری، تکمیل شده است، گفت: روز یکشنبه بازرس اداره برق از پست برق بازدید کرد و مواردی را به پیمانکار تذکر داد که در حال برطرف شدن است. کنتورهای برق تمامی واحدها در حال نصب است و تا پایان هفته تکمیل می‌شود.

حجت الاسلام رفیعی درباره نصب کنتورهای گاز پروژه گفت: با توجه به تایید ناظرین، خرید کنتور برای چهار بلوک نهایی شده است و چهار بلوک دیگر را در حال پیگیری هستیم. در تلاشیم ان‌شاالله چهار بلوک باقی مانده را تا آخر وقت پنج‌شنبه به تأیید برسانیم و برای انتقال کنتورها به داخل پروژه اقدام کنیم که مرحله نهایی است و بعد از آن گاز وصل می‌شود.

معاون مسکن مرکز خدمات افزود: اتاق تأسیسات مخابراتی پروژه تکمیل شده و انشعابات و کابل‌ها به داخل پروژه انتقال پیدا کرده است و منتظر هستیم دستگاه اصلی مخابرات در محل خود نصب شود و خط تلفن به متقاضیان تحویل شود.

وی با اشاره به بحث محوطه‌سازی پروژه گفت: پیاده‌روسازی و انشعابات تمام شده و زیرسازی کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف پروژه باقی مانده است. رمپ‌ها نیز در حال تکمیل است. رمپ بین بلوک‌های A1 و B1 باقی‌مانده است و منتظر هستیم شهرداری جدول بیرونی را تکمیل کند.

حجت الاسلام رفیعی ادامه داد: بتون ریزی حیاط مرکزی انجام شده و از حالت خاکی درآمده است و رفت و آمد آسان شده است./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات