۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۲۴۶۱۶
برای نخستین بار؛

مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین از سوی مدرسه المهدی برگزار شد

مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین از سوی مدرسه المهدی برگزار شد
معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز گفت: برخی روحانیان مدرسه در مناطق و روستا‌های اطراف برای نخستین بار مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین را برگزار کردند.
حجت الاسلام گاشه، معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ایکه اکثر طلاب در زیارت اربعین شرکت کردند، خاطرنشان کرد: طلاب مستقر و ثابت نیز امسال در راهپیمایی اربعین شرکت کردند و در طول مسیر به اقامه نماز‌های یومیه و پاسخگویی به سؤالات اعتقادی و شبهات پرداختند.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز با بیان اینکه برخی روحانیان مدرسه در مناطق و روستا‌های اطراف برای نخستین بار مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین را برگزار کردند، عنوان داشت: این مراسم در ملاثانی و شبیشه با حضور اقشار بسیاری برگزار شد ضمن اینکه روحانیت مدرسه در مواکب برپا شده در ملاثانی، شبیشه و مرز چذابه خدمت رسان زائران بودند.

حجت الاسلام گاشه با اشاره به برگزاری دوره «تبلیغ در اربعین» گفت: طلاب در مسیر پیاده روی در کشور عراق با لباس روحانیت به پیاده روی پرداخته و پاسخگوی سؤالات مطرح شده بودند ضمن اینکه طلابی که تمایل به استقرار در مواکب داشتند را نیز به برخی نهاد‌ها معرفی کردیم.

وی با اشاره تعامل سازنده موکب داران عراقی با ایرانی‌ها خاطرنشان کرد: طلاب غیرعرب در برخورد با موکب داران هیچ مشکلی نداشتند و هر آنچه در فضای مجازی پیرامون عدم خوش رفتاری با زائرانی ایرانی به ویژه طلاب مطرح شده، حقیقت ندارد.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز تصریح کرد: برای تقویت زبان عربی در میان طلاب دوره‌های خطابه عربی و مکالمه عربی را به صورت مرتب برگزار می‌کنیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات