۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۶۲۴۶۴۵

ضریب محرومیت مناطق محروم و مرزنشین استان اردبیل به ۸ رسید

ضریب محرومیت مناطق محروم و مرزنشین استان اردبیل به ۸ رسید
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: مناطق محروم و مرزنشین استان اردبیل دارای ضریب محرومیت شش، هفت و هشت هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با مددجویان کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: مناطق محروم و مرزنشین استان اردبیل دارای ضریب محرومیت شش، هفت و هشت هستند و درصدد هستیم با بهره‌مندی مددجویان از کمک‌های مردمی وضعیت محرومیت آنان را به وضعیت مطلوب برسانیم.

وی با اشاره به این که 22 هزار مددجوی کمیته امداد از کمک‌های موردی بهره‌مند هستند بیان کرد: نجات مددجویان از گرفتاری و مشکلات یک اولویت اساسی و مهم برای ما است که در این زمینه فرهنگ‌سازی‌های لازم انجام یافته تا تمامی مددجویان از کمک‌های لازم بهره‌مند شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون تومان به مددجویان محقق شده و رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی و تحصیلی مددجویان با هدف بهبود وضعیت زندگی آنان مبنای کار قرار گرفته است که درصدد هستیم با انجام حمایت‌های لازم مشکلات آنان را برطرف کنیم.

حسین‌نژاد تصریح کرد: رسیدگی به مناطق محروم اولویت برنامه‌های کمیته امداد اردبیل است و در این زمینه گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شده و درصدد هستیم با رسیدگی به مناطق محروم مشکلات مردم این مناطق را برطرف کرده و به تمامی اهداف خود در راستای کمک‌رسانی به نیازمندان جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: عدم وجود امکانات و تجهیزات در مناطق محروم در حال حاضر مشکل‌ساز شده و درصدد هستیم با ارائه خدمات مطلوب به آنان در راستای کاهش مشکلات معیشتی و رفع مسائل ضروری خانوار گام برداشته و به تمامی اهداف خود در امر همیاری با نیکوکاران دست یابیم./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات