۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۶۲۴۶۴۷

یادواره شهدای دانش‌آموز در اردبیل برگزار می‌شود

یادواره شهدای دانش‌آموز در اردبیل برگزار می‌شود
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در اردبیل گفت: ۶۰ برنامه در محورهای مختلف در سطح مدارس استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار شکر عبدی بعد از ظهر امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی استان اردبیل اظهار داشت: تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب مهم در هفته بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مطرح است و در این راستا باید عمل به وظایف و رسالت‌ها به بهترین شکل ممکن باشد.

وی با اشاره به لزوم ترویج آموزه‌های فرهنگی و اخلاقی در دوران دفاع مقدس گفت: باید در این ایام نسبت به اهمیت دوران دفاع مقدس و نقش آن در امنیت و آسایش کنونی پرداخته شود تا بتوانیم به این شکل هجمه‌های فرهنگی دشمنان را نقش بر آب کرده و در این زمینه فرهنگ ایثار و شهادت را به یک امر نهادینه تبدیل کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: آشناسازی نسل جدید انقلاب و مانوس‌سازی آنان با مفاهیم معنوی و اخلاقی شهدای انقلاب می‌تواند گره‌گشای موانع و مشکلات باشد که باید در راستای غلبه بر مشکلات از این ظرفیت عظیم به نحو احسن استفاده شود.

عبدی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و عرض تبریک اظهار کرد: به همین مناسبت 60 برنامه در محورهای مختلف در سطح مدارس استان در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود این برنامه‌ها با کیفیت مناسب به مرحله اجرا درآید تا تاثیرگذاری قابل توجهی در بین دانش‌آموزان داشته باشد.

وی بیان کرد: از جمله برنامه‌هایی که به همین مناسب در نظر گرفته شده می‌توان به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، رونمایی از کتاب و نشست‌های بصیرتی و برنامه‌های شاخص دیگر اشاره کرد که تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و امید می‌رود این برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات