۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۲۴۶۵۹
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

ظرفیت‌های صادراتی برای رونق تولید در کشور استفاده شود

ظرفیت‌های صادراتی برای رونق تولید در کشور استفاده شود
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید تولیدات داخلی کشور استانداردهای جهانی را داشته باشد چراکه ایران از ظرفیت صادرات به بازارهای جهانی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در آئین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در سخنرانی خود که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن آمفی تئاتر اداره فنی حرفه‌ای این شهر پخش شد، اظهار داشت: استاندارد ویژگی انسانی و جهانی بوده و همه خواهان اجناس با استانداردهای لازم هستند.

وی افزود: ما مسلمانان علاوه بر بُعد انسانی باید انسانداردهای لازم در بُعد ایمانی را نیز داشته باشیم چراکه مکتب و مملکت ما اسلامی و به حق است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه در قرآن و اسلام استانداردهایی برای انسان توصیه شده و قطعاً باید این موارد رعایت شود، تصریح کرد: اگر تولیدکنندگان دستورات دین را مبنای کار خود قرار دهند، تولیداتشان باکیفیت و نسبت به بازار بی‌تفاوت نخواهند بود.

وی با بیان اینکه تولیدکننده و مصرف‌کننده باید به استانداردهای لازم توجه کنند، گفت: اگر همه در صدد استانداردهای لازم برآییم در دنیا و آخرت پیروز می‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: شعار امسال استاندارد با عنوان "استاندارهای ویدئویی خالق صحنه‌های جهانی" بسیار مناسب بوده و باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: باید تولیدات داخلی کشور استانداردهای جهانی را داشته باشد چراکه ایران از ظرفیت صادرات به بازارهای جهانی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: در پی تحریمات دشمن و با گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان، شاهد تولیدات خوبی هستیم اما باید تولیدکنندگان محصولات جهانی باکیفیت تولید کرده تا باعث پیشرفت کشور و رفاه عمومی مردم شوند./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات