۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۲۴۶۷۳

بی مهری مسؤولان ایستگاه راه آهن اهواز و معطلی زائران در گرما

بی مهری مسؤولان ایستگاه راه آهن اهواز و معطلی زائران در گرما
دبیر ستاد مردمی ضیافت زوار از عملکرد مسؤولان ایستگاه راه آهن اهواز و معطلی طلاب و زائران در گرما انتقاد کرد.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، دبیر ستاد مردمی ضیافت زوار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه ستاد به مدت ۶ سال میزبان زائران بازگشته از زیارت اربعین است، خاطرنشان کرد: ستاد بحث اسکان، تغذیه و مسائل درمانی بهداشتی زائران را پیگیری می‌کند و در مبادی ورودی شهر از قبیل ترمینال‌ها و ایستگاه‌های راه آهن به شناسایی زائران پرداخته و به اماکن اسکان تعیین شده دعوت می‌کند.

دبیر ستاد مردمی ضیافت زوار خوزستان با بیان اینکه برخی نهاد‌های دولتی هیچ همکاری و یا کمترین همکاری را با ستاد داشتند، افزود: سال گذشته راه آهن ۴ روز پس از اربعین حسینی، تا ۶ روز ریل آهن را به بهانه تعمیرات بست حال آنکه تعمیرات را می‌توانست به روز‌های دیگری موکول کند.

حجت الاسلام پشم فروش عنوان داشت: روز گذشته نیز علی رغم شرجی بودن هوا و پر شدن حدود سه قطار از زائران حسینی متأسفانه تنها یکی از سالن‌های ایستگاه راه آهن برای اسکان زئران اختصاص داده شد.

وی بیان داشت: راه آهن اهواز سه سالن (سالن ترانزیت اول، ترانزیت دوم و مسجد) دارد که در این میان تنها سالن ترانزیت اول علی رغم پیگیری برای باز کردن سایر سالن ها، بازگشایی شد.

حجت الاسلام پشم فروش با بیان اینکه چنین اقداماتی در شأن اهواز و مردم مهمان نواز آن نیست، تصریح کرد: متأسفانه علی رغم مراجعات بسیار، اما مسؤول مربوطه توجهی نکرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات