۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۲۴۷۰۱
از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی دزفول؛

دوره‌های معارف مهدوی ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه برگزار می‌شود

دوره‌های معارف مهدوی ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه برگزار می‌شود
حجت الاسلام زارع گفت: دوره‌های معارف مهدوی ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه از امروز تا پایان آذرماه از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی دزفول برگزار می‌شود.
حجت الاسلام محمدرضا زارع، رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره‌های معارف مهدوی «نگین آفرینش» خبر داد و گفت: در این دوره حدود هزار و ۷۰۰ دانش آموز از ۳۵ مدرسه شهرستان شرکت و در ۵۰ کلاس آموزشی فعالیت خواهند کرد.

رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) دزفول با بیان اینکه در پایان دوره‌ها با برگزاری مسابقاتی نفرات برتر مشخص می‌شوند، افزود: این دوره در ۸  جلسه و با حضور ۱۵ استاد روحانی حوزه علمیه آیت الله قاضی (ره) دزفول برای فعالیت در کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام زارع با بیان اینکه جلسات به صورت هفتگی برگزار می‌شود، ادامه داد: نخستین جلسه از امروز آغاز و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت که در آن دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم خواهر و برادر شرکت می‌کنند.

وی همچنین به برگزاری جشن بیعت در سالروز ولایت و امامت امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: این جشن در سطح مدارس، حسینیه ها، مساجد، پایگاه‌ها و دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات