۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۲۴۷۱۵

پیگیری مشکلات مردم سیل‌زده لرستان با حضور نمایندگان مرکز خدمات

پیگیری مشکلات مردم سیل‌زده لرستان با حضور نمایندگان مرکز خدمات
مدیرکل امور استان‌ها و مدیرکل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات کشور و سرپرست مرکز خدمات استان لرستان از مناطق سیل‌زده پل‌دختر و معمولان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آقای نیکزادیان مدیرکل امور استان‌ها و حجت الاسلام علائیان مدیرکل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات کشور و حجت‌الاسلام محمدی امین سرپرست مرکز خدمات استان با حضور در مناطق سیل‌زده پل‌دختر و معمولان در جریان مشکلات مردم سیل‌زده این مناطق قرار گرفتند.

نمایندگان رییس مرکز خدمات با حجج اسلام  موسوی امام جمعه پل‌دختر، رضایی امام جمعه معمولان و سبزی مدیر حوزه علمیه برادران پل‌دختر دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسات که در ادامه فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به منظور کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده استان برگزار شد، نمایندگان رئیس مرکز خدمات و ائمه جمعه شهرهای پل‌دختر و معمولان درباره برنامه‌های مرکز خدمات در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گفتگو کردند.

در این دیدارها، مدیرکل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد حوادث غیرمترقبه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، برنامه‌های در دست اقدام این مرکز را برای کمک به سیل‌زدگان استان تشریح کرد./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات