۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۶۲۴۷۳۴
وزارت کشور:

بخشنامه مستقلی درباره نحوه تعیین منشی مدیران صادر نشده است

بخشنامه مستقلی درباره نحوه تعیین منشی مدیران صادر نشده است
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای، در خصوص اخبار منتشره در مورد نحوه انتخاب مسؤولان دفاتر مدیران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای، در خصوص اخبار منتشره در مورد نحوه انتخاب مسؤولان دفاتر مدیران توضیحاتی ارائه کرد.

بنابراین گزارش متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:
نظر به سوالات خبرنگاران عزیز و اصحاب شریف رسانه در خصوص خبر صدور بخشنامه ای در ارتباط با نحوه تعیین مسؤولان دفاتر مدیران نکات ذیل برای آگاهی افکار عمومی ارائه می‌شود:
۱- همچنان که وزیر محترم کشور در حاشیه جلسه امروز دولت در پاسخ به سؤال خبرنگاران، در مقام اختصار و اجمال، اشاره داشتند، هرگز بخشنامه مستقلی در این ارتباط از سوی وزارت کشور صادر نشده است.

۲-با توجه به مأموریت شورای اجتماعی کشور در عرصه صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف،  در اردیبهشت سال ۱۳۹۴، مجموعه مقررات و توصیه های مؤثری به منظور تحقق حقوق شهروندی و صیانت از ابعاد مختلف فرهنگ پر ارزش حجاب و عفاف در جامعه، از سوی وزارت کشور به دستگاه‌های عضو شورای اجتماعی کشور ابلاغ شده است.

۳- در مجموعه توصیه های یاد شده، بدرستی بر ترجیح انتخاب منشی و مسؤول دفتر خانم برای مدیران زن و آقا برای مدیران مرد تصریح شده است.

۴- با توجه به اقتضائات و نوع روابط کاری در مشاغل منشی و مسؤول دفتر و اجتناب ناپذیری تعامل مستمر با مدیر، این ترجیح، کاملا واقع بینانه و در راستای تکریم شأن انسانی و حریت معنوی و اخلاقی کارکنان و مدیران توصیه و ابلاغ شده است.
۵_ صیانت از حقوق شهروندی و دفاع از تحقق اصول اخلاقی، انسانی و اسلامی، سیاست و برنامه پیوسته وزارت کشور در دولت تدبیر و امید است و به فضل الهی و با حمایت مردم شریف و عزیز دنبال خواهد شد.

ارسال نظرات