۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۶۲۴۷۳۶

عمامه گذاری ۱۲ طلبه مدرسه آیت الله قاضی دزفول

عمامه گذاری ۱۲ طلبه مدرسه آیت الله قاضی دزفول
حجت الاسلام خاکی از عمامه گذاری ۱۲ طلبه مدرسه آیت الله قاضی دزفول در ۱۷ ربیع الاول خبر داد.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از عمامه گذاری ۱۲ طلبه در ۱۷ ربیع الاول خبر داد و گفت: امیدواریم در این مراسم که به احتمال زیاد در آستانه سبزقبا برگزار می‌شود آیت الله موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز حضور پیدا کند.

معاون تهذیب مدرسه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به اینکه در شب اربعین طرح اطعام فقرا برای ۴۰ خانوار برگزار شد، افزود: در بحث محرومیت زدایی بنا را بر تکمیل اماکن آموزشی و مذهبی قرار دادیم که طلاب در قالب گروه‌های جهادی و تبلیغی خدمت رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام خاکی حضور طلاب و روحانیت مدرسه در منزل روحانی شهید حجت الاسلام کلارک و دیدار با خانواده آن بزرگوار را دیگر برنامه معاونت برشمرد و گفت: در مباحث ورزشی و تفریحی ورود پیدا کردیم و در این باره سالن فوتبال بدنسازی و بدمینتون راه اندازی کردیم.

وی بیان داشت: پس از پایان ماه صفر اردوی تفریحی برای طلاب و اردوی تفریحی دیگری برای اساتید به همراه خانواده‌ها خواهیم داشت تا با آمادگی بیشتری در کلاس‌های درسی حضور پیدا کنند.

معاون تهذیب مدرسه آیت الله قاضی دزفول غبارروبی مزار شهدا و رنگ آمیزی قبور شهدای طلبه و روحانی را از دیگر اقدامات معاونت برشمرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات