۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۶۲۴۷۳۸
امام جمعه ارومیه:

مسئولان نباید اسیر تجملات مدیریت باشند

مسئولان نباید اسیر تجملات مدیریت باشند
امام جمعه ارومیه گفت: ساختمان‌های اداری نباید مایه فخرفروشی ادارات و سازمان‌ها قرارگرفته و مسئولان نباید اسیر تجملات مدیریت باشند و نباید به این امانت خیانت کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی قریشی در جلسه اخلاق ویژه مدیران با اشاره به ایام رحلت پیامبر (ص) با بیان روایتی از ایشان، اظهار داشت: رسول اکرم (ص) انسان را از سخن‌چینی و غیبت نهی کرده است ولی با گسترش فضای مجای این موارد در جامعه رواج یافته است.

وی با بیان اینکه به انسان‌های ظالم نباید اعتماد کرد و پست مدیریتی داد، گفت: ساختمان‌های اداری هم نباید مایه فخرفروشی ادارات و سازمان‌ها قرارگرفته و مسئولان نباید اسیر تجملات مدیریت باشند چرا که مسئولیت‌ها امانت بوده و مدیران نباید به این امانت خیانت کنند.

امام‌جمعه ارومیه افزود: بر اساس فرمایشات پیامبر اکرم (ص) اگر کسی در پرداخت دیون و یا اضافه‌کاری و حقوق برادر مسلمان خود و کارکنان کم‌کاری کند و یا روزی اورا ندهد خداوند رزق و روزی او را نگه می‌دارد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی با اشاره به تکریم ارباب‌رجوع تأکید کرد: بعضاً مشاهده می‌شود صدور یک مجوز چندین ماه طول می‌کشد و این امورات باید در اسرع وقت و با دقت و سرعت‌بالا توسط مدیران انجام شود.

وی با اشاره به قهر میان جوامع تصریح کرد: پیامبر اکرم ما را از قهر نهی کرده است و نباید با یکدیگر بیش از 3 روز قهر بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات