۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۶۲۴۷۵۴

قزوین| مراسم ۱۳ آبان باشکوه‌تر از همیشه در قزوین برگزار می‌شود

قزوین| مراسم ۱۳ آبان باشکوه‌تر از همیشه در قزوین برگزار می‌شود
معاون سیاسی اجتماعی استانداری قزوین گفت: شکست آمریکا موجب شده تا انگیزه نابودی استکبار در دنیا بیشترشود از این رو مراسم ۱۳ آبان باشکوه‌تر ازهمیشه در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، منوچهر حبیبی در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان قزوین که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به مناسبت 13 آبان برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که آمریکا در دنیا صاحب قدرت و برتری بود جوانان و دانشجویان ایرانی ما با شکست غرور و هیمنه آمریکا در مقابل استکبار با قدرت ایستادند و به دنیا نشان دادند قدرت آمریکا پوشالی است.

وی بیان کرد: امروز دیگر ماجرا شکست قدرت آمریکا به گوش مردم جهان رسیده است و هر روز شاهد خبرهایی هستیم که نشان می‌دهد آمریکا دیگر قدرت سابق را ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری قزوین گفت: همینکه امروز آمریکا با سرشکستگی مجبور به ترک منطقه شده است نشان می‌دهد امام خمینی(ره) و جوانان انقلابی ایران اسلامی به درستی در مورد آمریکا تصمیم گیری کردند و سال‌ها قبل از این ما می‌دانستیم که آمریکا نابودشدنی است و این مسیر تا نابودی کامل استکبار ادامه خواهد داشت.

حبیبی افزود: 13 آبان تنها یک حرکت احساسی و زودگذر نبود بلکه یک مرحله حساس در تاریخ ما و یک سرشکستگی بزرگ در تاریخ آمریکاست و امروز همین شعار 13 آبان است که در دنیا طنین انداز شده است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ما سال‌ها پیش در روز 13 آبان به دنیا پیامی صادر کردند که آمریکا باید نابود شود و امروز شاهدیم که با ایجاد موج آزادی‌خواهی و بیداری اسلامی در دنیا تلاش برای گسترش و انتشار این حرکت سرعت گرفته است.

معاون استاندار قزوین عنوان کرد: از این رو حالا که صدای خرد شدن آمریکا با گوش می‌رسد باشکوه‌تر از همیشه تاریخ 13 آبان را گرامی‌ خواهیم داشت و در مسیر نابودی این به ظاهر قدرت پوشالی گام برمی‌داریم.

حبیبی گفت: استان قزوین امروز یکی از استان‌های دانشگاهی کشور است و قطعا فضای دانشگاهی کشور در گرامیداشت این روز ارزشمند همراه ما خواهد بود.

وی تاکید کرد: همراهی دانشجویان متعهد، انقلابی و اخلاق‌مدار ایران اسلامی در تمامی مدت سال‌های پس از انقلاب از مهم‌ترین داشته‌ها و سرمایه‌های ما بوده است و امروز هم خود را در کنار این قشر ارزشمند و قابل احترام می‌بینیم.

حبیبی  بیان کرد: رسانه‌ها نیز باید برای انتشار و منعکس کردن این پیام با ما همراه باشند./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات