۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۶۲۴۷۶۱

۳۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در موقوفه‌های گلستان افتتاح می‌شود

۳۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در موقوفه‌های گلستان افتتاح می‌شود
مدیرکل اوقاف ‌گلستان از افتتاح ۹ پروژه اقتصادی و عمرانی در دهه وقف با سرمایه‌گذاری ۳۲ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد اظهار داشت: برنامه‌های دهه وقف از چهارم آبان ماه در استان آغاز و در این مدت 128 برنامه در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی، نواختن زنگ انشای وقف در مدارس استان، برگزاری برنامه‌های ترویجی، قرآنی و فرهنگی و غیره از برنامه‌های این ایام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به تامین زیرساخت‌ها در زائرسراها و امامزادگان استان گفت: در این بخش 66 پروژه عمرانی به مساحت 26 هزار مترمربع و با هزینه 14 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. اجرای این پروژه‌ها 2 هزار و 29 نفر روز اشتغال ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری و احیای بافت تاریخی با مشارکت راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، شهرداری گرگان و غیره نیز 21 پروژه در قالب احیای تکایا، امامزادگان و سایر موقوفات داریم.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد از افتتاح 9 پروژه بزرگ عمرانی با سرمایه‌گذاری 32 میلیارد تومان در دهه وقف خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین پروژه‌های این بخش افتتاح بزرگترین مجتمع تجاری و خدماتی در 102 غرفه در گرگان است که به طور مستقیم برای 200 نفر شغل ایجاد می‌کند./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات