۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۶۲۴۷۶۲
امام جمعه رشت:

هزینه‌های سلامت مردم با نظارت صحیح کاهش می‌یابد

هزینه‌های سلامت مردم با نظارت صحیح کاهش می‌یابد
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: نظارت قوی بسیاری از هزینه‌های جامعه در حوزه سلامت و بهداشت را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در دیدار مدیرکل و روسای ستادی و شهرستانی بیمه سلامت استان گیلان به‌مناسبت هفته سلامت ضمن تسلیت ایام پیش رو و همچنین تبریک هفته سلامت اظهار داشت: دین و علم پزشکی در رابطه با سلامت انسان‌ها پیشگیری را مهم‌تر و مقدم بر درمان می‌دانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه پیشگیری موجب سلامتی تمام آحاد جامعه می‌شود گفت: مردم گیلان سبک زندگی و اجتماعی خوب و بالایی دارند اما در برخی زمینه‌ها مانند سوء‌تغذیه مشکلاتی وجود دارد که بایستی با کمک مسئولان برطرف شود.

وی با تأکید بر رعایت اصول بهداشتی و پیروی از الگوی رفتاری در این مورد توسط مردم تصریح کرد: بایستی شرایطی فراهم شود تا تمام اقشار جامعه با نظام سلامت ارتباط بیشتر و نزدیک‌تری داشته باشند زیرا این کار موجب کم شدن هزینه‌ها در این حوزه برای جامعه و مردم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی ضمن انتقاد از کم کاری‌ها در حوزه پیشگیری خاطرنشان کرد: مردم بایستی بر رعایت اصول بهداشتی و تغذیه‌ای توجه کنند و مسئولان این حوزه نیز اهتمام کافی در رابطه با رعایت موارد بهداشتی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بیان داشت: باید بدانیم که پیشگیری نیازمند کار فرهنگی است و نظارت قوی بسیاری از هزینه‌های جامعه در حوزه سلامت و بهداشت را کاهش می‌دهد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای آگاهی بخشی در حوزه سلامت مردم استفاده شود ابراز داشت: مسئولان پیام‌های مربوط به حوزه سلامت را از طرق مختلف در جامعه نشر دهند و مردم را آگاه کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات