۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۶۲۴۷۶۷
پنجم آبان ماه؛

سومین سالگرد ارتحال آیت الله فاضل استرآبادی برگزار می شود

سومین سالگرد ارتحال آیت الله فاضل استرآبادی برگزار می شود
سومین سالگرد ارتحال آیت الله شیخ محمد فاضل استرآبادی، پنجم آبان ماه در مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار می شود.
حجت الاسلام هادی قنبری، مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری سومین سالگرد ارتحال آیت الله شیخ محمد فاضل استرآبادی خبر داد.
 
وی افزود: همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، سومین سالگرد رحلت آیت الله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی و ششمین سالگرد رحلت حاجیه خانم کوهستانی برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام قنبری خاطرنشان کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام عباس نیکزاد، نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بابل و استاد درس خارج مدرسه علمیه فیضیه مازندران و مداحی حجت الاسلام باباپور برگزار خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: این مراسم یک شنبه، پنجم آبان ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مسجد مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار می‌شود.
 
مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مرحوم آیت الله فاضل استرآبادی عمر با برکت خود را در مسیر نشر و گسترش معارف دینی سپری کرد، گفت: این عالم وارسته همواره در دفاع ازاسلام و انقلاب ثابت قدم بودند.
 
حجت الاسلام قنبری با بیان این که همه عمر آیت الله فاضل استرآبادی وقف حوزه بود، ادامه داد: ایشان با تأسیس مدرسه علمیه فیضیه مازندران خدمت بزرگی به حوزه علمیه انجام دادند.
 
وی با اشاره به این که تربیت و پرورش طلاب نخبه، مهذب و انقلابی همواره مهم‌ترین دغدغه آیت الله فاضل (ره) بود، خاطرنشان کرد: ایشان همه عمر خود را در کرسی تدریس و تربیت و پرورش طلاب سپری کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، از آیت الله فاضل (ره) به عنوان عالمی ساده زیست و مردم دار یاد کرد و گفت: این عالم وارسته هیچ گاه از مردم فاصله نداشت و همواره نسبت به مشکلات محرومان و مستضعفان جامعه دغدغه داشت.
 
مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران، ولایت مداری را از دیگر ویژگی‌های مهم آیت الله فاضل استرآبادی (ره) عنوان کرد و افزود: همه دغدغه و تأکید ایشان حرکت در مسیر و خط امام و رهبری بود و این نکته مهم را همواره تذکر می‌دادند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات