۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۲۴۷۸۹
یکتا:

پشت درهای بیت المقدس هستیم

پشت درهای بیت المقدس هستیم
رزمنده و راوی دفاع مقدس گفت: اینکه پشت درهای بیت المقدس هستیم از برکت خون شهدا است، شهیدان بندگی و عبودیت خدا را به جا آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار حسین یکتا، رزمنده و راوی دفاع مقدس، شب گذشته در یادواره شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان، با بیان اینکه پرچم شهدا در جهان بالا است، گفت: اینکه شاهد هستیم راهپیمایی بزرگ اربعین هرسال با شکوه‌تر انجام می‌شود نشان می دهد قطره‌ای از خون شهدا هدر نرفته است، اتحاد ملت ایران و عراق می‌تواند بسیار سازنده و بسترساز اتفاقات بزرگی باشد.

وی جبهه‌های دوران دفاع مقدس را دانشگاه انسان سازی توصیف کرد و افزود: وقتی سیره شهدا را بررسی کنیم متوجه می‌شویم آنها ابتدا عبد و بنده بوده‌اند و بعد رسالتی در دفاع مقدس پیدا کردند، شهید زرین بنابر گفته فرماندهان دفاع مقدس تا 3 هزار شلیک موفق داشته است، وی افسرها را هدف قرار می‌داده و به افرادی که در حال خوردن و آشامیدن بوده‌اند شلیک نمی‌کرده است.

رزمنده و راوی دفاع مقدس با اشاره به تحقق پیش بینی‌های رهبر معظم انقلاب و امام خمینی، اظهار کرد: تنها دو پیش بینی ایشان هنوز محقق نشده است، یکی نماز در بیت المقدس و دیگری خلع سلاح آل سعود، امروز پشت دیوارهای بیت المقدس هستیم و این یعنی امتداد داشتن راه شهدا و هدر نرفتن خود آنها.

سردار یکتا شهدا را مایه برکت و مدد رسان جامعه دانست و تصریح کرد: شهدا در چنین مراسماتی رزق و روزی ما را می‌دهند، در کنار تربیت‌های مسجد و مربی محور شاهد سبک تربیتی هستیم که شهدا آن را مدیریت می‌کنند، گاهی یک لحظه حضور در تشییع شهدا در دل افراد انقلاب به پا می‌کند.

وی بر ضرورت تطبیق یادواره‌های شهدا با نیازها و ضرورت‌های زندگی نسل جوان تأکید کرد و گفت: باید بستر و زمینه یادواره‌های تخصصی شهدا را فراهم کرده و تلاش کنیم که از این طریق نیازهای نسل جوان را پاسخگو باشیم./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات