۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۲۴۸۰۰
حجت الاسلام خسروی فر خبر داد؛

پیگیری طرح استادیاری در مدرسه آیت ­الله ­قاضی ­دزفول

پیگیری طرح استادیاری در مدرسه آیت ­الله ­قاضی ­دزفول
حجت الاسلام خسروی فر از پیگیری طرح استادیاری در مدرسه آیت ­الله ­قاضی ­دزفول با هدف بهره مندی اساتید جوان از اساتید باتجربه خبر داد.
حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پیگیر طرح استادیاری در مدرسه هستیم، خاطرنشان کرد: در این طرح طلبه جوانی را در کنار اساتید با سابقه ۲۵ ساله و بیشتر قرار می‌دهیم تا کار‌های آموزشی را به مرور زمان فرابگیرد و در عین حال دروس سبک تری به اساتید پا به سن گذاشته داده شود.

معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول بیان داشت: در ماه ربیع الاول بنا را بر برگزاری دوره آموزش اساتید در بحث آشنایی با روش‌ها و متد‌های تدریس قرار دادیم تا در این باره از حجت الاسلام الهام، عضو هیأت علمی دانشکده اصول دین و استاد بحث آموزش روش تحقیق بهره ببریم.

حجت الاسلام خسروی فر با اشاره به طرح دستیار آموزشی و تفاوت آن با طرح استادیاری عنوان داشت: برای طلاب پایه‌های ۴ به بالا، کمیته فقه و اصول را که متشکل از چند کارگروه است، تشکیل دادیم، در این کمیته از اساتید سطح ۲ و ۳ بهره می‌بریم که پس از تشکیل کارگروه‌ها به عنوان بازوان معاونت آموزش یاریگر خواهند بود.

وی گفت: تقویت اساتید فقه و اصول، پیگیری نشریات علمی در زمینه فقه و اصول، استفاده از دستیار آموزشی اهداف و خواسته‌های ما از تشکیل کمیته فقه و اصول است.

معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی خاطرنشان کرد: در بحث دستیار آموزشی، هر کدام از اساتید فقه و اصول یکی از طلاب زبده و خبره را به عنوان دستیار، انتخاب و آموزش می‌دهند تا در مواقعی که قادر به حضور در کلاس نیست، آن طلبه به عنوان جایگزین حضور و به تدریس بپردازد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات