۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۲۴۸۰۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان با مدیریت و تدبیر صحیح آبروی جمهوری اسلامی را حفظ کنند

مسؤولان با مدیریت و تدبیر صحیح آبروی جمهوری اسلامی را حفظ کنند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز آبروی جمهوری اسلامی در دست مسؤولان است بنابراین با عمل، رفتار، مدیریت و تدبیر صحیح این آبرو را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: امروز جهان بیمار شده و بیماری‌های انسانی نیز فراوان است.

وی با بیان اینکه در جامعه ناسالم انسان‌های سالم راحتی را جز در لقاء پروردگار نمی‌جویند، گفت: با پیروی از خدا و سیر الی الله می‌توان به راحتی رسید و بر اساس روایات قرآنی هیچ راحتی برای انسان سالم نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جوامع بشری امروز مورد هدف تیرهای مسموم قرار دارد و تمام گفتارها، رفتارها، سکوت‌ها و فضای مجازی به سوی او می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: امروز هر انسانی گرفتار شهوات و وسوسه‌ها است و آن چیزی که شما به عنوان لذت می‌گویید اینطور نیست و آن لذت رفع الم و درد است.

وی ادامه داد: انسان‌های گمراه به دنبال سراب می‌روند و کسانی که به دنبال لذت جویی هستند بدانند راه را اشتباه رفته و هیچگاه به مقصد نمی‌رسند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید از یاغی گری‌ها دست برداشت چرا که این به جایی نمی‌رسد و از فرعون‌ها و یزیدها بودند اما هیچ چیزی از آن‌ها باقی نمانده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید استعدادهای برتر انسانی کشف شود و این گنج‌های نهفته در جوانان را کشف کنیم، اظهار کرد: امروز آبروی جمهوری اسلامی در دست مسؤولان است و در این مورد بحث آبروی شخص نیست بلکه آبروی اسلام است بنابراین با عمل، رفتار، مدیریت و تدبیر صحیح خود این آبرو را حفظ کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات