۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۲۴۸۱۷
سردار سلیمانی:

امسال با رشد چند برابری زائران حسینی در پیاده روی اربعین رو به رو بودیم

امسال با رشد چند برابری زائران حسینی در پیاده روی اربعین رو به رو بودیم
سردار سلیمانی گفت: امسال با چندبرابر شدن زائران ایرانی و غیر ایرانی در مراسم پیاده روی اربعین شاهد رشد کمی و کیفی خدمات رسانی در پذیرایی از زائران حسینی بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، امروز در پنجمین جلسه این قرارگاه که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد برگزاری مراسم پیاده روی اربعین بودیم که بسیار با شکوه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امسال در کنار افزایش چند برابری زائران، رشد کمی و کیفی خدمات رسانی به زوار حسینی را نیز شاهد بودیم، ادامه داد: امسال رشد شرکت کنندگان ایرانی و غیر ایرانی در مراسم پیاده روی اربعین چند برابر سال گذشته بود.

سردار سلیمانی در خصوص خدمات رسانی این قرارگاه به زوار حسینی، اظهار داشت: تمام امکانات راهیان نور در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی اعم از اسکان، تغذیه و حمل و نقل در حال خدمات رسانی به زوار حسینی بودند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ادامه داد: همچنین در مسیر پیاده روی اربعین یادمان های دفاع مقدس برقرار بود و موکب های پذیرایی از زائران پذیرایی می کردند.

وی با اشاره به اینکه امسال 183 هزار زائر غیر ایرانی از طریق مرزهای کشور وارد کشورمان شدند، گفت: آنان با ورود به خاک ایران مورد استقبال کمیته های مردمی قرار گرفته و از چهار گذرگاه خروجی وارد خاک عراق شدند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی به دلیل مراسم پیاده روی اربعین از مهرماه به 11 آبان موکول شده است، ابراز کرد: از 11 آبان ماه شاهد اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق جنگی خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، راهیان نور دانش آموزی را یک اردوی اثر گذار و ماندگار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان سطح کشور بیان کرد و گفت: هجمه های رسانه ای دشمنان به اردوهای راهیان نور دانش آموزی به خاطر اثرگذاری آن است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات