۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۲۴۸۳۰
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی:

سازمان اوقاف از پروژه های اقتصادی حمایت می کند

سازمان اوقاف از پروژه های اقتصادی حمایت می کند
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف از پروژه های اقتصادی که می توانند خروج از تحریم را رقم بزنند حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز در همایش یاوران وقف که در بقعه شیخ صدوق(ره) برگزار شد، گفت: جهانی شدن نام امام زمان(عج) از مقدمات ظهور است

وی نام امام زمان(عج) را روشن کننده راه حق از باطل بیان کرد و ادامه داد: در عصر کنونی ما شاهد جهانی شدن مراسم اربعین حسینی و حضور زائران از چهارگوشه جهان برای شرکت در این مراسم معنوی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با اشاره به اینکه خانواده بزرگ اوقاف در جریان برگزاری مراسم اربعین حسینی از هیچ تلاش و خدماتی برای خدمت رسانی به زائران حسینی فروگذاری نکرد، اظهار داشت: سازمان اوقاف با برپایی موکب های متعدد خدمات ارزشمندی در ایام اربعین به زائران حسینی ارائه داد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ارتباط معنوی و خوب هیئات مذهبی با امامزادگان واجب التعظیم، عنوان کرد: این ارتباط در راستای به نمایش گذاشتن هویت ائمه اطهار(ع) و ترویج مکتب امامت است.

وی با تاکید بر اینکه در وقف براساس دستورات دین باید بر اساس نیت واقف عمل شود، اظهار داشت: از مهمترین وظایف سازمان اوقاف حفظ اصل وقف و آبادانی موقوفات است؛ با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان درصدد هستیم از پروژه هایی که باعث خروج ایران از تحریم می شود، حمایت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی موقوفات حوزه دانش بنیان را بسیار ارزشمند و مهم دانست و گفت: مجموعه های وقفی در راستای تولید داخلی تجهیزات پژشکی برای عمل قلب باز، ایمپلنت دندان، عمل جراحی فک و جراحی جمجمه شکل گرفته است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطرنشان کرد: آزادسازی زندانی های بدهکار، بهینه سازی بیمارستان ها و یتیم خانه ها، توسعه وقف در امور اجتماعی و علمی از دیگر برنامه های سازمان اوقاف است که در حال حاضر پیگیری می شود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
اوقاف در دوران ایشان چابک تر شده و منابع پایدار در حوزه خودش هزینه می شود.
0
0