۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۲۴۸۳۶
از سوی سپاه کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد؛

افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی در ۵۲۸ روستا

افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی در ۵۲۸ روستا
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:در ۵۲۸ روستای استان در بحث جو، گندم، برنج و کلزا در حال انجام کار هستیم و ۳۰۰ روستای دیگر را نیز تا سال ۱۴۰۰ در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حمید خرم‌دل پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح مصلای نماز جمعه شهر پاتاوه که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه هر آنچه در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌بینید متعلق به دوران پرافتخار انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: هم‌اکنون تمام روستاهای بالای 10 خانوار استان از امکانات لازم از جمله برق برخوردار هستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات کنونی کشور اشاره کرد و افزود: بحث معیشت و اشتغال مردم را زجر می‌دهد بنابراین ما و دولت باید برای تحقق کاهش بیکاری و رونق تولید کمک کنیم.

خرم‌دل با اشاره به اینکه کارهای بزرگی توسط بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و ... در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است، عنوان کرد: اجرای یک هزار و 125 پروژه عمرانی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی با اعتباری افزون بر 37 میلیارد و 171 میلیون تومان از مهم‌ترین این اقدامات است.

وی با بیان اینکه به دنبال افزایش بهره‌وری حوزه کشاورزی استان هستیم، گفت: در این راستا در  528 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث جو، گندم، برنج و کلزا در حال انجام کار هستیم و  300 روستای دیگر را نیز تا سال 1400 در دستور کار داریم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در حوزه عمران و محرومیت‌زدایی، 142 هزار مترمربع در ساخت مدرسه، حسینیه، خانه عالم و ... و 50 میلیارد تومان در راستای اقتصاد مقاومتی وام داده‌ایم.

خرم‌دل با بیان اینکه در بحث محرومیت‌زدایی و اقشار آسیب‌پذیر نیز به زودی 200 جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا می‌شود، گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد سپاه و بسیج را دوست دارند و کمتر خانواده‌ای داریم که بسیجی، جانباز و شهید نداشته باشند./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات