۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۶۲۴۸۵۲
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین:

راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی اثرگذار و زودبازده است

راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی اثرگذار و زودبازده است
سردار آزادی با بیان اینکه راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی اثرگذار و زودبازده است، گفت: ادامه دار بودن برنامه های فرهنگی بعد از اردوی راهیان نور دانش آموزی ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین، امروز در پنجمین جلسه این قرارگاه که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی اثرگذار و زودبازده است.

وی با بیان اینکه بیشتر مخاطبان اردوهای راهیان نور دانش آموزی نوجوانان هستند، ادامه داد: برای اجرای این عملیات بزرگ فرهنگی مخاطب شناسی و اینکه چه محتوایی باید به مخاطبان ارائه منتقل کرد باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار آزادی سن نوجوانی را دوره حیات عاطفی و زمان الگوبرداری نوجوان از رفتارهای دیگران و دوستان بیان کرد و گفت: اعتقاد و باور هسته اصلی فعالیت های فرهنگی است از این رو همه کارهای فرهنگی ما باید به گونه ای عمیق و اثر بخش باشد که اعتقاد و باور مخاطب را تحت شعاع قرار دهد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور باید در راستای جهت دهی احساسات و اندیشه نوجوانان برگزار شود و هوش منطقی مخاطب را درگیر کند، اظهار داشت: در کارهای فرهنگی برای پیشبرد اهداف ایجاد عطش پذیرش لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه اردوی راهیان نور نیازمند یک برنامه فرهنگی جامع است، گفت: بعد از اردوی راهیان نور نباید کار فرهنگی تعطیل شود بلکه برنامه فرهنگی باید در سه بخش قبل، حین و بعد طراحی و تنظیم شود.

سردار آزادی تقویت فضای مجازی در راهیان نور را لازم و ضروری دانست و گفت: می طلبد دانش آموزان قبل از اعزام به ارودی راهیان نور از طریق نرم افزار موبایلی محتواهای لازم را برای این سفر معنوی دریافت کنند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات