۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۶۲۴۸۶۳
عزیزی خبر داد؛

فعالیت تبلیغی بیش از ۳۰۰ طلبه لرستانی در اربعین امسال

فعالیت تبلیغی بیش از ۳۰۰ طلبه لرستانی در اربعین امسال
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان گفت: طلاب حوزه علمیه امسال در مراسم پیاده روی اربعین حضوری چشمگیر داشتند و در عرصه خدمت رسانی فرهنگی تبلیغی بیش از ۳۰۰ طلبه فعالیت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در مراسم پیاده روی اربعین امسال 313 خواهر طلبه و مبلغه از سوی حوزه علمیه خواهران استان اعزام شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و دینی و انجام فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جمع زائران افزود: حضور طلاب و مبلغان فرصتی مناسب برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات و نهادینه سازی ارزش های دینی بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: طلاب اعزامی به عنوان زائر و مبلغ در جمع زائران اربعین همواره فعالیت تبلیغی مؤثری داشتند و در موکب ها و کاروان ها حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد فوق ۲۱۰ نفر از طلاب به عنوان زائر، ۵۵ نفر مبلغه در داخل و خارج کشور و ۴۸ نفر از خواهران مبلغ نیز در موکب ها به عنوان خادم حضور داشته و در عرصه تبلیغ ایفای نقش کرده اند.

عزیزی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه خواهران شهرستان کوهدشت در مسیر رفت و آمد زائران اربعین بود، خاطرنشان کرد: امسال این مدرسه علمیه محل اسکان بانوان زائر قرار گرفت.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: در مدرسه علمیه خواهران کوهدشت خدمات رفاهی، فرهنگی و تبلیغی به زائران ارائه شده است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات