۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۶۲۴۸۶۷
سراج در گفت و گو با رسا:

با رسانه‌هایی که اقدام به دروغ و تهمت پراکنی می کنند برخورد می شود

با رسانه‌هایی که اقدام به دروغ و تهمت پراکنی می کنند برخورد می شود
نماینده قوه قضائیه در تعیین اعضای هیأت‌ منصفه مطبوعات کشور از برخورد با رسانه هایی خبر داد که اقدام به دروغ پراکنی و تهمت پراکنی می کنند.
ناصر سراج در حاشیه سفر خود به کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: در فرصت مناسب و به نوبت به تخلفات رسانه‌هایی که اقدام به دروغ پراکنی و تهمت پراکنی می‌کنند رسیدگی خواهد شد.

وی همچنین از رصد کلیه رسانه‌های دارای مجوز در فضای مجازی خبر داد و افزود: هرشکایتی از رسانه‌های فضای مجازی به دست ما برسد رسیدگی خواهد شد و اجازه نخواخیم در فضای مجازی به دروغ پراکنی و تهمت پراکنی اقدام کنند.

قاضی سراج ادامه داد: همانگونه که اطلاعات لازم از فعالیت روح الله زم مدیر کانال آمد نیوز جمع آوری کردیم و اقدام شد، نسبت به دستگیری مابقی افراد در فرصت مناسب و به نوبت اقدام خواهد شد.

نماینده قوه قضائیه در هیأت نظارت بر مطبوعات با اشاره به اینکه اخبار منتشر شده در رابطه با مدیر کانال آمد نیوز همان اخباری است که از رسانه ملی منتشر شد، اظهار داشت: در این رابطه کسی اجازه ندارد بیشتر از آنچه از رسانه ملی منتشر شد منتشر کند.

قاضی سراج در ادامه به سابقه ۳۸ ساله آیت الله رئیسی در دستگاه قضایی اشاره کرد و با تأکید بر اینکه ایشان به موضوعات مختلف در کشور اشراف کامل دارد، افزود: آیت الله رئیسی شخصیتی نیست که وارد عرصه جدیدی شده باشد و به موضوعات مختلف اشراف کامل نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دادگاه‌هایی که به مفاسد اقتصادی رسیدگی می‌کنند و از رسانه ملی اطلاع می‌شوند یکی از صد‌ها دادگاه‌هایی است که به مفاسد اقتصادی رسیدگی می‌کنند، افزود: رسیدگی به مفاسد اقتصادی درحال انجام است و به نوبت به تخلفات همه رده‌ها از بالا به پایین رسیدگی خواهد شد و اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاور رییس دستگاه قضایی همچنین عملکرد رییس قوه قضائیه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: آیت الله رئیسی رویه خوبی را درپیش گرفته است و در مبارزه با فساد موفق خواهد بود.
 
نماینده قوه قضائیه در تعیین اعضای هیأت‌ منصفه مطبوعات کشور  همچنین از معرفی اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات تا دوشنبه هفته آینده ششم آبانماه سال جاری خبر داد./۱۳۰۷/ت210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسینی
Netherlands
۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
سلام قاضی سراج از جمله قضاتی است که حرفی بزند روی آن خواهد ایستاد حالا باید منتظر برخورد با افرادی شد که با شبکه آمدنیوز ارتباط داشتند
1
0
علی
|
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
بله واقعا
کاشانی
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
احسن به این قاضی مقتدر کاشانی افتخار کاشان است
1
0