۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۲۴۸۹۷
امام جمعه خرم آباد:

موفقیت های ایران با وجود تحریم ها، مصداق باور به «ما می توانیم» است

موفقیت های ایران با وجود تحریم ها، مصداق باور به «ما می توانیم» است
نماینده ولی فقیه در لرستان به طراحی و ساخت هواپیمای جت آموزشی اشاره کرد و گفت: موفقیت های ایران با وجود تحریم ها مایه افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پایان ماه صفر گفت: بزرگ ‌ترین مصیبت عالم در پایان ماه صفر قرار گرفته و پایان ماه صفر ایام حزن و اندوه است.

وی با تسلیت رحلت پیامبر(ص) و با اشاره به شهادت امام حسن ‌مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در پایان ماه صفر افزود: هیچ مصیبتی بزرگتر از این مصیبت نداریم.

موفقیت های ایران با وجود تحریم ها مایه افتخار است

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به طراحی و ساخت هواپیمای جت آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های دشمن مایه افتخار است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی که مصداق «ما می‌توانیم» است، ساخت و طراحی پهپادهای مختلف در ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به قدرت عملیاتی، اطلاعاتی و امنیتی کشور ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این قدرت موجب دستگیری سرشبکه آمدنیوز بود و از دیگر افتخارات است.

وحدت لازمه جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه است

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال آزمون بزرگی پیش روی ملت و دولت است، مسؤولان باید زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم سازند.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت حفظ و برقراری وحدت در جامعه تأکید کرد و عنوان داشت: در سایه وحدت باید جلوی دوقطبی کردن جامعه از سوی برخی مسؤولان و رسانه ها گرفته شود.

وی در ادامه بر ضرورت خدمت رسانی مسؤولان به مردم تأکید و تصریح کرد: با خدمت به مردم و رفع مشکلات در جامعه امید را ترزیق کنیم و با هم افزایی به فکر رفع مشکلات مردم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: باید تدابیر لازم اندیشیده شود که اگر سیل رخ دهد، تخریب کمتری داشته باشیم و با خدمت خالصانه و صادقانه گره از مشکلات جامعه و مردم برداریم./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات