۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۶۲۴۹۰۵
امام جمعه موقت تبریز:

شفافیت مالی مسئولان برای مردم اعتماد آفرین است

شفافیت مالی مسئولان برای مردم اعتماد آفرین است
امام جمعه موقت تبریز گفت: موضوع مالی در مسئولان بسیار مهم است زیرا باید مال و ثروت فردی که مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مهدی عالی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین به نوعی همنوایی با زینب کبری(س) است، اظهار داشت: به دلیل اینکه قیام امام زمان (عج) جهانی خواهد شد و آن حضرت خود را ابن‌الحسین معرفی خواهد کرد.

وی با تقدیر از از موکب‌داران حسینی، این حرکت را یک استثنا در جهان دانست و افزود: از مردم و مسئولین ایران و عراق که زمینه ساز برگزاری باشکوه مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین شدند، تشکر تشکر می‌کنم.

امام جمعه موقت تبریز در ادامه، ویژگی‌های نماینده اصلح برای مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: به دلیل اهمیت فراوانی که مجلس دارد، باید افراد مناسب و شایسته با شفافیت مالی انتخاب شوند و این موضوع به مطالبه مردم در انتخابات تبدیل شود.

حجت‌الاسلام عالی با تاکید بر اینکه باید افراد کاردان، مناسب، ساده زیست و متعهد را به مجلس فرستاد، ابراز داشت: برای همه سوال است که مگر در مجلس چه خبر است که برخی‌ها اینقدر هزینه می‌کنند تا به آنجا بروند؟! لذا باید شفافیت در اولویت انتخابات‌ها قرار گیرد.

وی بر شفافیت مالی مسئولان در همه رده‌ها تاکید کرد و گفت: موضوع مالی در مسئولان بسیار مهم است زیرا باید مال و ثروت فردی که مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد مشخص شود و سوال اینکه این همه ثروت را از کجا آورده‌اید یک وظیفه و حق مردم است، چرا که این اعتماد می‌آورد؟

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: افرادی که با پول می‌خواهند وارد مجلس شوند قطعا بعدا با مشکل رو به رو خواهند کرد زیرا مسئولیت، یک امانت الهی در دست مدیران کشور است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات