۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۶۲۴۹۱۱
امام جمعه کرج:

چرا برخی‌ با تلاش برای تصویب لوایح چهارگانه سنگ غرب را به سینه می‌زنند

چرا برخی‌ با تلاش برای تصویب لوایح چهارگانه سنگ غرب را به سینه می‌زنند
امام جمعه کرج گفت: چرا برخی سنگ غرب را به سینه می‌زنند و می‌خواهند با فشار و ایجاد ترس بر مردم از عدم تصویب لوایح کار را بر مردم سخت کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در ‌نماز جمعه این هفته کرج، اظهار داشت: شفاف بودن امور مورد مطالبه همه است و کسی هم در این زمینه مخالف نیست و افرادی مخالف شفافیت هستند که ریگی به کفش دارند.

وی افزود: شفافیت در مورد مسائلی به جز  موارد مرتبط با مباحث امنیت ملی باید اعمال شود.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه لوایح fatf  و پالرمو در مجلس و  مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب نشده است و حتی رئیس قوه قضاییه هم تصویب این لوایح را در شورای عالی اقتصادی سران سه قوه تکذیب کردند،بیان کرد: مسئول باید امانتدار باشد و بداند که چه می‌گوید،چرا آقایان می‌خواهند با جنگ روانی خواسته‌های خودشان را به نظام تحمیل کنند،برجام که خسارت محض است بس نبود؟!

‌نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه طرح آمریکا برای فشار حداکثری بر مردم ایران شکست خورده است و سوال این است که چرا عده ای از پیروزی ملت ایران ناراحت هستند،متذکر شد: چرا برخی سنگ غرب را به سینه می‌زنند  و می‌خواهند  با فشار و  ایجاد ترس بر مردم از عدم تصویب لوایح کار را بر مردم سخت کنند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه اگر استکبار fatf را بر ایران تحمیل کند دیگر دور زدن تحریم‌ها و مواردی مانند فروش نفت ممکن نیست،گفت: در آن شرایط چگونه دارو وارد می‌کنید و مبادلات ارزی کشور چگونه انجام می‌شود، دور زدن تحریم‌ها در این لوایح پولشویی محسوب می‌شود و این موضوع خودسوزی و خودکشی است.

وی با بیان اینکه اگر آقایان به سخنان دلسوزان توجه نمی‌کنند لااقل به کلمات دشمنان دقت کنید،ادامه داد: دشمنان به صراحت اهداف تصویب لوایح را بیان میکنند و خود آنها به دنبال شفافیت برای بهره برداری از این موضوع برای قرار دادن ایران در تنگنا هستند و این موضوع ابزار فشار بر علیه ایران است ، بگذارید دستگاه تصمیم‌گیر با فراق بال نظرخود را اعلام کند و هر نظری که داد مردم قبول می‌کنند.

خطیب نمازجمعه کرج با اشاره به فرارسیدن روز وقف، اظهار داشت: در استان البرز وقف کم شده و این کار آثار فراوانی دارد و سبک وقف باید در این استان تغییر کند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه باید به برخی از رسانه‌های داخلی اعلام می‌کنیم که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید، تصریح کرد: در مورد اقدام  مهدی ترابی بازیکن  فوتبال  از سوی برخی از رسانه‌ها حملاتی ناجوانمردانه انجام شد، آیا افرادی که با این حرکت مخالفت کردند قائل به این هستند که با تبعیت از آمریکا کشور نجات پیدا می‌کند؟!

خطیب نماز جمعه کرج با بیان اینکه  که آیا شما اعتقادی به اطاعت از رهبری ندارید،عنوان کرد: این موضوع باید روشن شود،عزت دست خداست و این جوان با این عمل فهماند که می‌شود در زمین ورزشی و در هر حالی انسان وظیفه دینی و انقلابی خود را انجام دهد،اگر این کار بی اثر بود این همه داغ بر دل عدهای نمی‌گذاشت که این همه برافروخته و ناراحت شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره اینکه ما هم هر هفته طبق سنوات گذشته بر استکبار مخصوصا آمریکا لعن می‌کنیم،گفت: شعار مرگ بر آمریکا به خاطر این است که داغ بر دل آنها بگذاریم.

آیت الله حسینی‌همدانی با اشاره به پذیرایی زائران حسینی اظهار داشت: این واقعه اربعین با عظمت و باشکوه برگزار شد و از همه برگزار کنندگان داخلی و عراقی تقدیر می‌کنیم و از مردمان عراق که خوب پذیرایی کردند و از همه موکب داران البرزی هم تشکر می‌کنیم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه با اشاره به اینکه به‌کارگیری افرادی که پروندهای سیاسی  و فساد مالی و اخلاقی دارند در پست های مختلف استان البرز کار غلطی است، متذکر شد: دستگاه‌های مربوطه از جمله قضایی و امنیتی باید کار خود را درست و بدون ملاحضه و اعمال نظر انجام دهند در غیر اینصورت خساراتی مانند بی اعتمادی به نظام و انگ ناکارآمدی متوجه کسانی است که در این زمینه کوتاهی کردند.

وی با اشاره به اینکه برای چندمین بار عرض می‌کنم و بعدا آقایان گله مند نشوند چرا این موضوع بیان شد،تصریح کرد: این مسئله با حیثیت اجتماعی سروکار دارد و منافع  و داشته‌های این استان سرو کار دارد من کوتاه نمی‌آیم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه انسان از برخی مفاسد در استان رنج می‌برد و البرز استان برخورداری است،گفت: امکانات و توانایی‌ها و ظرفیت‌های مدیریتی فراوانی در استان وجود دارد اما یک عده ای گلو را گرفته و اجازه نفس کشیدن نمی‌دهند،بنده تذکر میدهم و کوتاه نمی‌آیم فرصت میدهم و باید انجام  دهند،تغییرات چند ساعته در پست‌های مختلف نشان دهنده ناپختگی است و  نشان دهنده این است که نمی‌دانید چکار می‌کنید، مگر در این زمینه فکر نکردید که صبح حکم می‌زنید و بعد از ظهر حکم را تغییر می‌دهید! این موضوع مردم را ناراحت می‌کند.

امام جمعه کرج با بیان اشاره به عذرخواهی مدیریت ورزش از برخی اقدامات و ناهنجاریها در  حوزه ورزش بانوان در البرز، گفت: در برخی از مراسمات ورزشی بانوان  عکاس حراست و عوامل پزشکی مرد هستند که این کار خلاف شرع است که باید اصلاح شود و در ورزش بانوان تمام عوامل باید از خود بانوان باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه مدیریت شهری اقدامات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر را اتخاذ کند،گفت: این موضوع از باب تذکر بود که باید آمادگی لازم در این زمینه انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه تخریب و اتهام زنی در بین داوطلبان کاندیداتوری باید به حداقل برسد،ادامه داد: این کار شرعا خلاف است،هنوز کسی برای انتخابات ثبت نام نکرده تخریب‌ها شروع شده که این کار شرعی و اخلاقی نیست.

وی با بیان اینکه بیان شاخص‌ها و صلاحیت‌ها عیبی ندارد،تصریح کرد:  نتیجه عدم رضایت از عملکرد شخصی افراد تخریب نیست و راه آن تبیین است و این از فرمایشات رهبری معظم انقلاب است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات