۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۶۲۴۹۲۹
امام جمعه موقت زاهدان:

ملت ایران با هوشمندی و بصیرت پای انقلاب و آرمان ها ایستاده است

ملت ایران با هوشمندی و بصیرت پای انقلاب و آرمان ها ایستاده است
امام جمعه موقت زاهدان گفت: ملت ایران همیشه پشت انقلاب، آرمان‌های نظام و رهبری ایستاده اند و اجازه نمی‌دهند هیچ کس به کشور دست درازی کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جواد طاهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد اظهار داشت: مردم ایران از نظامی که خودشان تشکیل داده اند به خوبی حراست می‌کنند و هیچ موقع از نظام خود دلسرد نمی‌شوند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مردم را به استقلال رسانده به همین دلیل مردم تا پای جان تحت فرمان رهبری رهبر معظم‌انقلاب اسلامی از این نظام دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران تحت هر شرایطی پشت رهبر خود استاده اند تصریح کرد: مردم ایران زندگی و آسایش امروز خود را مدیون خون شهدایی می‌دانند که با از جان گذشتگی و ایثار این آرامش را رقم زده اند.

امام جمعه موقت زاهدان عنوان کرد: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به کشور هستند اما مردم ایران با هوشیاری که دارند هرگز اجازه نخواهند داد دشمن به خاک کشورشان نفوذ کنند.

حجت الاسلام طاهری کم کاری مسئولان را از علل برخی مشکلات داخلی کشور عنوان کرد و افزود: جوانان ما امروزه بیش از هر زمانی با بیکاری دست و چنجه نرم می‌کنند بنابراین مسئولان بیش از پیش برای حل مشکل بیکاری چاره‌اندیشی کنند.

به گفته وی با اتکا به نخبگان و جوانان که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده اند امکان حل تمام مشکلات در داخل کشور وجود دارد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات