۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۶۲۴۹۳۰
امام جمعه قزوین:

اجازه جاسوسی به احدی نمی‌دهیم

اجازه جاسوسی به احدی نمی‌دهیم
امام جمعه قزوین با ابراز خرسندی از دستگیری مدیر شبکه جاسوسی آمد نیوز گفت: گویا دشمن حماسه جوانان ایرانی را در برخورد با جاسوسان فراموش کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین با اشاره به دستگیری مدیرکانال خبری آمدنیوز اظهار داشت: با دستگیری این جاسوس امید بسیاری از دشمنان ایران قطع شد چرا که با سرمایه‌گذاری‌هایی که روی این فرد کرده بودند انتظار نداشتند پلیس ایران موفق به دستگیری وی شود.

وی بیان کرد: دشمن گمان می‌کرد می‌تواند در دل کشور و با حضور پلیس مقتدر جمهوری اسلامی ایران می‌تواند یک نیروی فکری خود را پرورش و عملیات جاسوسی خود را علیه ایران اجرایی کند و به همین منظور نیز سازمان‌های بزرگ بین‌المللی جاسوسی در دنیا با تمرکز و آموزش این فرد تلاش داشتند تا اهداف شوم خود را در ایران اجرایی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: گویا شکست‌های آمریکا در منطقه تمامی ندارد و همانطور که امام خامنه‌ای(ره) فرمودند آمریکا به میزان هزینه‌ای که در منطقه انجام داده است خسارت دیده و هر روز شاهد شکست‌های بیشتر استکبار هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی عنوان کرد: عراق و سوریه که در چند سال اخیر به عنوان اصلی‌ترین مهره‌های آمریکا در منطقه بودند امروز با استقلال و آزادی‌خواهی در مقابل آن‍ها ایستاده‌اند و دیگر اجازه دخالت به این کشورها نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: باقی کشورهای منطقه نیز اگر هوشیاری داشته باشند خواهند دید که سرنوشت اعتماد کنندگان به استکبار چیست و چه بلایی سر صدام و همه متحدان آمریکا در طی تاریخ آمده است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: امروز سران ترکیه در حال مرتکب شدن خطایی هستند که سال‌ها پیش افرادی مثل صدام انجام دادند و باید بدانند که آخر این راه خوش نیست، چرا که مسیر بعدی ما حرکت به سمت زینبیه و رسیدن به قدس خواهد بود و در این راه با مردم مظلوم دنیا هم مسیر می‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: این که امروز اربعین حسینی با مشارکت میلیونی جوانان برگزار می‌شود برای ما باعث خرسندی است و مفتخریم که امسال بیش از 1 میلیون جوان در این مراسم حضور داشت که نشان از تربیت جوانان با مکتب امام حسین(ع) در کشور و در بین مسلمانان دارد که همین جوانان مسیر آزادی قدس را نیز هموار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: امروز شکوه اربعین شکوه حماسه حسینی و اهداف امام حسین(ع) است و خوشحالیم که این مراسم با مشارکت حداکثری مردم برگزار شد و به عنوان یکی از اصلی‌ترین آئین‍‌های شیعیان در دنیا پذیرفته شده است.

امام جمعه قزوین گفت: انعکاس اخبار این همایش بزرگ از سوی رسانه‌ها نیز موجب شد تا صدای این موج بزرگ آزادی‌خواهی به دنیا برسد و امروز که در آستانه روز دانش آموز و بسیج دانش آموزی نیز قرار داریم معتقدیم که جوانان ما در مدارس و دانشگاه‌ها در حال تحصیل و آماده شدن برای شکست دشمن هستند، همانطور که امروز در بسیاری از عرصه‌های علمی موفق به شکست دشمن شده‌ایم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات