۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۶۲۴۹۳۱
ماموستا خدایی:

پیروی از دین اسلام و فرامین رهبری زمینه‌ساز رهایی از بیگانگان است

پیروی از دین اسلام و فرامین رهبری زمینه‌ساز رهایی از بیگانگان است
امام جمعه سنندج با بیان اینکه اسلام کامل‌ترین دین آسمانی است، گفت: پیروی از دستورات دین مقدس اسلام زمینه‌ساز رهایی از بیگانگان است.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال «امنیت و آسایش کنونی» را بردوام و توفیق بندگی و خدمتگزاری را به همه ما عطا فرماید.

وی با بیان اینکه پیروی از دستورات دین مقدس اسلام زمینه‌ساز رهایی از بیگانگان است، افزود: خداوند به همه ایمانداران دستور فرموده که با رونق فضای کسب و کار، تلاش و انجام معاملات حلال، در راستای فقرزدایی و سربلندی جامعه اسلامی گام بردارند.

امام جمعه سنندج با اشاره به فرموده قرآن تصریح کرد: باید همه مسلمانان به عظمت حق‌تعالی و پیامبران باور و ایمان داشته و در این راستا گام بردارند چراکه هر کسی از فرامین الهی پیروی کند، در قیامت سربلند و آتش جهنم نصیب افراد بی‌ایمان می‌شود.

وی با یادآوری اینکه اسلام کامل‌ترین دین آسمانی است، گفت: پیامبران الهی همگی پاک، معصوم و دستورات الهی را به آدمی‌زاد رسانده و در هدایت انسان‌ها به راه راست و حقیقت تلاش کرده و پیامبرگرامی اسلام(ص) جامعه را با قدرت رحمت و محبت اداره می‌کرد.

ماموستا خدایی با بیان اینکه دین اسلام بزرگ‌ترین دین در تمام جهان و پیروی از این دین سبب رستگاری انسان می‌شود، یادآور شد: پیروی از سنت رسول خدا(ص) همه اختلافات در جامعه اسلامی را برطرف می‌کند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات