۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۶۲۴۹۴۴
امام جمعه قشم:

فتنه‌گری در منطقه برخاسته از طرح‌های آمریکایی صهیونیستی است

فتنه‌گری در منطقه برخاسته از طرح‌های آمریکایی صهیونیستی است
امام جمعه شهرستان قشم گفت: همه این آتش افروزی و فتنه‌گری در منطقه برخاسته از طرح های آمریکایی و صهیونیستی برای تضعیف کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه سران برخی از حکام کشورهای اسلامی از گفتار و سیره پیامبر فاصله گرفته‌اند اظهار داشت: متاسفانه مشاهده می‌شود سران این کشورهای بدنبال فتنه‎گری و آتش افروزی و برادرکشی هستند.

وی با اشاره به آیه «اشِدّآءُعَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» افزود: حکام و سران کشورهای که فقط نام اسلام را با خود به یدک می‎کشند، به‌جای اینکه پشتیبان مسلمانان باشند و با دشمنان اسلام  برخورد کنند، در حال جنگ افروزی و تضعیف کشورهای اسلامی هستند.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به اینکه آمریکا فقط منافع خود را دنبال می‌کند و دشمنی حیله‌گر و مکار است، تاکید کرد: حکام کشورهایی که نام اسلام را با خود به یدک می‌کشند هوشیار باشند، تجربه ثابت کرده، کشورهای غربی و استکبار تا وقتی منافع آنها تامین شود به ظاهر پشتیبان هستند و اگر منافعشان در خطر باشد دسیسه های زیادی دنبال می‌کنند و به دنبال براندازی آن کشور خواهند بود.   

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید با یکدیگر متحد و در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی و با قاطعیت با آنها برخورد نمایند تصریح کرد: فتنه‌گری برخی از سران کشورهای به ظاهر اسلامی در گذشته در لبنان، یمن، عراق و امروز در سوریه شاهد هستیم و در کل همه این آتش افروزی و فتنه‌گری برخاسته از طرح های آمریکایی و صهیونیستی برای تضعیف کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی حامی و دوست کشورهای اسلامی است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی پیش از این نشان داده در برابر ابرقدرت ایستادگی کرده و با پیشرفت‌هایی که حاصل شده بدون هیچ گونه منت و چشم داشتی، حاضر است به کشورهای اسلامی و مسلمانان کمک و از آنها حمایت کنند.   

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه علی رغم تحریم‌های ظالمانه، جوانان غیور انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران و ارتش  و بسیج  و دستگاه امنیتی، نشان دادند که در تمامی عرصه ها پیروز شدند و شعار ما می توانیم را تحقق بخشیدند، ادامه داد: در لبنان و عراق مرجعیت فتنه گری و توطئه‌های دشمن را خنثی کرد ولی برای فتنه و حیله‌گری جدید دشمنان اسلام باید همیشه هوشیار و بیدار بود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات