۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۶۲۴۹۴۸
عصائب اهل الحق عراق:

پیام آیت الله سیستانی نقشه منحرف کردن تظاهرات را خنثی کرد

پیام آیت الله سیستانی نقشه منحرف کردن تظاهرات را خنثی کرد
سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد که پیام امروز مرجعیت عالی دینی عراق جلوی نقشه منحرف کردن روند تظاهرات در این کشور را گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، نعیم العبودی سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق عراق در توییتی نوشت: خطبه امروز مرجعیت مسائل را مشخص کرد و نقشه برخی را که درصدد منحرف کردن تظاهرات از روند مسالمت آمیز آن بودند، خنثی کرده و به شکست کشاند.

وی افزود: امنیت کشور و ثبات آن امانتی به گردن همه ما است و حقوق تظاهرکنندگان مسالمت جو وظیفه ای بر گردن دولت است که باید آن را انجام دهد.

آیت الله سیستانی مرجعیت عالی دینی عراق درباره نفوذ افراد مشکوک به صفوف تظاهرات کنندگان هشدار داد و از تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی خواست تا روند مسالمت آمیز بین خودشان را حفظ کرده و به آن پایبند باشند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
حقیقتا خدمات آقای سیستانی به مردم عراق و پایداری امنیت و تمامیت ارضی آن کشور خارج از حد تصور است
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
اوضاع عراق در شرایطی بسیار خطرناک
توصیه های مکرر آیت الله سیستانی به دولتمردان نادان عراق و بی توجهی آنان منجر به پیدایش یک جریان به ظاهر مردمی علیه حاکمیت شده است حال چه تفکری سوار این موج خواهد شد خود حکایتی است که در چند روز آتی شاهد خواهیم بود .
امروز بسیاری از شهرهای عراق شاهد تظاهرات مردم اکثرا جوان، علیه آنچه بی عدالتی و فساد مينامند بود .
احتمال دارد امشب و فردا زمان سرنوشت سازی برای آینده عراق باشد .
ظاهرا هیچ حزب و گروه سیاسی نتوانسته این حرکت جدید را رهبری یا کنترل کند. امیدواریم در این قیام مردمی اتفاقهای از پیش تعیین شده اي توسط مزدوران خارجی رخ ندهد .
در بدترین شرایط اگر حکومت عراق از زمان سقوط صدام با یک کشور صنعتی قرار داد بازسازی زیر ساختهای کشورش را بسته بود قطعا امروز مردم مظلوم عراق از فقدان امکانات، فقر و بیکاری کمر به نابودی حکومت نمی بستند .
برای آینده عراق و شیعیانش دعا کنید
1
0