۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۶۲۴۹۵۷
پایان سفر دو روزه به آذربایجان؛

رییس جمهور به تهران بازگشت

رییس جمهور به تهران بازگشت
رییس جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در هجدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به کشور آذربایجان سفر کرده بود، دقایقی قبل وارد تهران شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این سفر دو روزه که به دعوت رسمی الهام علی اف همتای آذربایجانی اش انجام شد با سخنرانی در جمع سران و مقام های شرکت کننده در این اجلاس بین المللی، دیدگاه ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درخصوص مسائل مهم منطقه ای و بین المللی تبیین و تشریح کرد.

روحانی در مدت اقامت خود در باکو در دیدارهای دو جانبه ای با روسای جمهور آذربایجان، ونزوئلا، کوبا و پاکستان، نخست وزیران مالزی و بنگلادش و رییس جمهور موقت الجزایر درخصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی با این مقامات گفت و گو کرد.

شیخ الاسلام  الله شکور پاشازاده رییس اداره مسلمانان قفقاز نیز روز پنج شنبه و در نخستین روز از سفر دکتر روحانی به جمهوری آذربایجان با رییس جمهور کشورمان دیدار کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
حسن روحانی رئیس جمهور به ماهاتیرمحمد نخست وزیر مالزی گفت: تسلیم آمریکا نمی‌شویم.

آقای روحانی،
سالها پیش ماهاتیرمحمد به ایران آمده بود در گفتگوی زنده با صدا و سیما گفت: آمریکا به گاومیش می‌ماند که ما به پستانش چسبیده‌ایم و شما سوار شاخش شده‌اید.

با تشکر از توجه شما،
1
0